Promocja bezpieczeństwa w Internecie - Marketing przy Kawie
Promocja bezpieczeństwa w Internecie
  • 0
  • 1
31.01.2011

Promocja bezpieczeństwa w Internecie

Od początku lutego w sklepach Coccodrillo znajdą się zawieszki z prawdziwymi dziecięcymi majtkami, pod które próbuje sięgnąć internetowa „łapka”. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi rodziców na problem bezpieczeństwa dzieci w Internecie oraz na kwestię odpowiedzialności za wychowanie dzieci. Kampanię prowadzi Fundacja Dzieci Niczyje. Zawieszki pojawią się w 150 sklepach na terenie całego kraju. Akcja potrwa do 15 lutego 2011 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 stycznia 2011