0 1 0 0 0 8.02.2011Rebranding marki TreflMarka Trefl jest w procesie zmiany identyfikacji wizualnej. Autorem kompleksowego rebrandingu jest agencja SaltPepper Brand Design.
0 1 0 0 0 8.02.2011Karnawałowe imprezy z DesperadosemDesperados zaplanował dla swoich konsumentów akcję „Tune up your party”. W ramach akcji, między 21 stycznia a 18 marca 2011 roku, w całej Polsce odbędą się imprezy klubowe.
0 1 0 0 0 8.02.2011Toyota Bank rozpoczyna kampanię marketingową Planu depozytowegoToyota Bank rozpoczyna kampanię reklamową Planu depozytowego +19. Kampania prowadzona będzie równolegle w wielu kanałach: w Internecie, radiu oraz telewizji. Kreacje dotyczące oferty Toyota Banku znajdą się też na siatkach wielkoformatowych w najbardziej widocznych miejscach Warszawy.
0 1 0 0 0 8.02.2011Rozpoczęły się zgłoszenia do konkursu „Kreatura 2011”W marcu, po raz piętnasty, jury złożone z przedstawicieli branży reklamowej wybierze najlepsze kreacje w konkursie „Kreatura 2011”. Organizatorem konkursu jest wydawnictwo VFP Communications. Zgłoszenia przyjmowane są do 28 lutego br.
0 1 0 0 0 8.02.2011Patrycja Kazadi i CH KrokusNa początku lutego w Krakowie rozpoczęła się kampania wizerunkowa Centrum Handlowego Krokus. Jej twarzą jest Patrycja Kazadi.
1 1 0 0 0 8.02.2011Mercedes-Benz doskonali się dla klientów (wideo)Trwa kampania wizerunkowa Mercedes-Benz „Doskonałość to proces”, która obejmuje Polskę i wybrane kraje Europy Zachodniej. Całościowo za realizację projektu odpowiada agencja Swiift-creative marketing.
1 1 0 0 0 8.02.2011„Kont Rewolucja” w Alior Banku (wideo)Alior Bank przygotował ofertę dla internautów, opartą na mechanizmie popularnych obecnie zakupów grupowych. Akcja „Kont Rewolucja” jest elementem obecnie prowadzonej kampanii promocyjnej Konta Osobistego Alior Banku.
0 1 0 0 0 7.02.2011Indykpol reklamuje swoje produkty na listach zakupówIndykpol – producent mięsa i przetworów z indyka – prowadzi kampanię reklamową na mobilnej liście zakupów.
0 1 0 0 0 7.02.2011Korony Reklamy 2011 rozdaneKorony Reklamy to konkurs organizowany w ramach Międzynarodowych Targów Reklamy RemaDays. Wręczenie nagród w tegorocznej edycji nastąpiło 2 lutego podczas Wieczoru Wystawców RemaDays w warszawskim klubie Arco.
0 1 0 0 0 7.02.2011Delecta z kampanią „Czekolada na rozgrzewkę!” na stokachDelecta rozpoczyna promocję gorącej czekolady do picia w narciarskich kurortach. Główny cel kampanii to dotarcie z przekazem o produkcie do konsumentów aktywnie spędzających czas podczas ferii.