Programy lojalnościowe – zainteresowanie nimi spada, ale ich wpływ na zachowania zakupowe wzrósł
  • 0
  • 4
7.09.2016

Programy lojalnościowe – zainteresowanie nimi spada, ale ich wpływ na zachowania zakupowe wzrósł

Coraz mniejszy jest odsetek Polaków, którzy deklarują udział w programach lojalnościowych. Rośnie poczucie nieopłacalności zbierania punktów, doskwiera brak widocznych korzyści z przynależności. Najpopularniejszymi programami są: Tesco Clubcard, Payback oraz Orlen Vitay – wynika z „Monitora programów lojalnościowych” ARC Rynek i Opinia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

denz

8 lat temu

re

mówienie o tych wszelkich programach "lojalnościowe" to nadużycie albo ... brak wiedzy. to zwykłe programy pkt. , aktywizacja sprzedaży. dlaczego taka redakcja tego nie tępi?
lojalność buduje się na innych fundamentach

6 września 2016