1 1 0 0 0 8.08.2016Firma Ospel z kampanią „Piękno detalu” (wideo)8 sierpnia ruszyła kampania wideo online polskiego producenta osprzętu elektroinstalacyjnego – firmy Ospel. W ramach akcji „Piękno detalu” promowana jest kolekcja łączników i gniazd elektrycznych z serii Karo. Producent wprowadził dla niej 7 nowych kolorów wymienialnych ramek.
0 1 0 0 0 8.08.2016Nielsen: wskaźnik zadowolenia polskich konsumentów wciąż rośnie. Utrzymuje się powyżej średniej europejskiejW drugim kwartale 2016 r. zadowolenie polskich konsumentów rośnie o 5 punktów. Indeks dla Polski, z drobnymi wahaniami, wzrasta stale od pierwszego kwartału 2013 r. – pokazuje „Global Online Consumer Survey” Nielsena.
0 1 0 0 0 8.08.2016Gemius bada Internet w TurcjiGemius wygrał przetarg na badanie Internetu w Turcji. Wcześniej firma wygrała przetargi w Polsce i Czechach.
0 1 0 0 0 8.08.2016XTB nawiązuje współpracę z iProspectDom maklerski XTB nawiązał współpracę z należącą do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencją iProspect. Zajmie się ona realizacją działań performance i wsparciem kampanii wizerunkowych w kanałach online.
1 1 0 0 1 8.08.2016Michał Sadowski w kampanii BZ WBK (wideo)Do kampanii BZ WBK prezentującej rozwiązania bankowości mobilnej dołączył Michał Sadowski, prezes i założyciel Brand24. W ramach akcji powstaną dwa filmy, w których opowie on, jak aplikacja banku sprawdza się w różnych sytuacjach. Pierwszy ze spotów można oglądać od 5 sierpnia.
1 1 0 0 1 7.08.2016Ikea wyśmiewa fotografowanie jedzenia (wideo)Nowa reklama Ikei w zabawny sposób krytykuje popularny trend fotografowania jedzenia. Przenosi nas w czasie do XVIII wieku i pokazuje, jak przed epoką fotografii mógłby wyglądać proces produkcji i publikacji wizerunku potraw stojących na stole.
0 2 0 0 0 5.08.2016Koral poszukuje dziewczyn do nowej reklamyMarka Koral zapowiada, że w przyszłym roku powraca do reklam z udziałem gwiazd. Oprócz aktora, z którym kontrakt jest już podpisany, w spotach mają wystąpić 4 dziewczyny, które wygrają internetowy konkurs marki.
1 1 0 0 0 5.08.2016Gwiazda „Epoki lodowcowej” w spocie Legalnej KulturyPrzed seansami filmu „Epoka lodowcowa 5: Mocne uderzenie” w polskich kinach można zobaczyć spot, w którym leniwiec Sid głosem Cezarego Pazury zachęca widzów do wspólnego ratowania świata. To wynik bezprecedensowej zgody wytwórni Twentieth Century Fox Animation na bezpłatne wykorzystanie tej postaci.
0 12 0 0 0 5.08.2016Olimpijczycy i paraolimpijczycy w kampanii na citylightachDo połowy sierpnia na 400 przystankach w całej Polsce można zobaczyć kreacje z kampanii „Para.Olimpijczycy”. Działania rozpoczynają się wraz z inauguracją igrzysk olimpijskich w Rio de Janeiro i nawiązują do następującej po nich paraolimpiady.
1 1 0 0 0 5.08.2016Ciąg dalszy kampanii żeli Luksja Care Pro Men z Michałem Winiarskim (wideo)1 sierpnia ruszyła kolejna odsłona telewizyjnej kampanii reklamowej z udziałem mistrza świata 2014, Michała Winiarskiego. Siatkarz w marcu br. został twarzą pierwszej męskiej linii żeli pod prysznic marki Luksja.