Programy lojalnościowe B2B w Polsce – pierwsze wyniki badań
  • 0
  • 1
10.05.2013

Programy lojalnościowe B2B w Polsce – pierwsze wyniki badań

Jeden sklep uczestniczy średnio w 1–2 programach motywacyjnych, ale większość z nich (ok. 2/3) chciałaby brać udział w większej ich liczbie. To pierwsze z wyników ogólnopolskiego badania uczestników programów lojalnościowych B2B – Loyalty Insight.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Qba

11 lat temu

Brawo Data Solutions

Nareszcie ktoś zaczął badać aktywność programów b2b w detalu
http://www.onet.pl

9 maja 2013