0 1 0 0 0 16.05.2013PKO BP powierza organizację dwóch projektów agencji PlejForum Rozwoju Biznesu oraz Bankową Akcję Honorowego Krwiodawstwa – projekty PKO Banku Polskiego – poprowadzi Plej. Agencja wygrała przetargi.
0 1 0 0 0 16.05.2013Grupa Unity podpisuje umowę z DescomemGrupa Unity i Descom od maja działają na polskim rynku wspólnie. Umowa dotyczy współpracy przy wdrożeniach opartych na rozwiązaniach IBM Smarter Commerce.
1 3 0 0 1 16.05.2013„Humanizm Wam w duszę” – kulturalne owoce Frugo (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa Frugo pod hasłem „Owoc kultury”. Spot utrzymany w konwencji thrillera zawiera nieoczekiwaną puentę.
0 2 0 0 0 16.05.2013Zarobki specjalistów w 2012 r. – Ogólnopolskie Badanie WynagrodzeńW 2012 r. przeciętne zarobki specjalistów wyniosły 4200 zł brutto – wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeprowadzonego przez Sedlak & Sedlak.
3 3 0 0 0 16.05.2013Wjedź na chatę Jana Stróża – do zdobycia stancja od marki House (wideo)Od 10 maja przez pięć tygodni studenci mogą szukać stancji ukrytej w jednym z polskich miast. Wskazówek, jak dotrzeć na miejsce, udziela cieć – Jan Stróż. Poszukiwania to element akcji „Wjazd na chatę” marki House.
0 23 0 0 0 16.05.2013„Nam nie jest wszystko jedno” – GW z kampanią o problemach polskich miast17 maja lokalne redakcje „Gazety Wyborczej” rozpoczynają kampanię społeczną z cyklem redakcyjnym „Nam nie jest wszystko jedno”. Tematem będą problemy społeczne ważne dla danego regionu.
1 3 0 0 0 16.05.2013Poznańskie przystanki zapraszają do lasu (wideo)Poznańskie przystanki zamieniły się w leśne zakątki w ramach akcji „Las. Przystanek od codzienności”. Mieszkańcy stolicy Wielkopolski mogą czekać na tramwaj, przechadzając się po trawie w otoczeniu leśnych roślin. Kampania ma zachęcić poznaniaków do odkrywania uroków lokalnych lasów.
0 1 0 0 0 15.05.2013Axa z kampanią plenerowąFirma Axa prowadzi kampanię wizerunkową skierowaną do osób aktywnie spędzających czas i jeżdżących na rowerach. Jej celem jest zwiększenie znajomości produktów z zakresu ubezpieczeń na życie.
1 1 0 0 0 15.05.2013Niemowlak dzwoni do diabła – nowy spot w kampanii Heyah (wideo)Wraz z wprowadzeniem oferty Heyah Non Stop rozpoczęła się kampania reklamowa. Główną postacią w spocie jest diabeł Lucek, a towarzyszą mu znane już bobasy dowodzone przez „Miszcza”. Głosu postaciom użyczyli Mirosław Zbrojewicz („Miszczu”) i Arkadiusz Jakubik (Lucek).
0 2 0 0 0 15.05.2013Polisa dla dziecka – badanie ARC Rynek i OpiniaNiemal połowa respondentów, którzy mają dzieci, rozważa wykupienie polisy posagowej dla swoich pociech. 37% z nich nie deklaruje takiej chęci, zaś 9% jest zdecydowanych wykupić ją w ciągu najbliższego roku – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.