Produkty proteinowe rozpychają się na rynku – pokazuje badanie IQS - Marketing przy Kawie
Produkty proteinowe rozpychają się na rynku – pokazuje badanie IQS
  • 0
  • 1
11.12.2019

Produkty proteinowe rozpychają się na rynku – pokazuje badanie IQS

Żywność funkcjonalna stała się jest sposobem na biohaking, czyli lepszą jakość życia. Dla producentów to jasny komunikat z rynku i szansa na budowanie wartości dla produktu lub marki bądź premiumizację portfolio. Przykładem są produkty wysokobiałkowe i proteinowe, których rola w Polsce stale rośnie – pokazuje badanie IQS.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55729 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 grudnia 2019

  • 1
  • 1
  • 0
11.12.2019

„Święta powinno się spędzać wśród ludzi, nie wśród mebli” – Ikea włącza się w akcję Stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich i Banków Żywności

Niektórzy ludzie spędzają święta otoczeni wyłącznie meblami. Mowa o starszych, samotnych osobach, które sytuacja skazuje na życie w czterech ścianach ich mieszkań. W święta odczuwają to szczególnie dotkliwie. W świątecznej kampanii Ikea zwraca uwagę na to, że nawet najpiękniejsze przedmioty i dekoracje nie zastąpią obecności drugiej osoby.