0 0 0 0 0 10.04.2019Facebook zmieni zasady świadczenia usług. Będzie jaśniej informował o wykorzystywaniu danych o użytkownikachFacebook będzie czytelniej informował o zasadach, na jakich świadczy usługi na rzecz konsumentów. To przykład jednego z warunków wynegocjowanych przez Komisję Europejską i państwa członkowskie. W negocjacjach brał udział i przekazywał swoje uwagi UOKiK.
0 2 0 0 0 9.04.2019Alphabet wprowadza dostawy za pomocą dronaAlphabet – firma matka Google – wprowadził dostawę przesyłek za pomocą dronów. Pierwsza paczka drogą powietrzną dostarczona została w Australii po uzyskaniu zgody od tamtejszego Urzędu Lotnictwa Cywilnego.
1 5 0 0 0 9.04.2019Sherlock Holmes, Drakula, Behemot i inni. Literackie pojedynki w windzie w spocie PocketBookWystartowała kampania e-czytników firmy PocketBook. Spot wykonany w technice 360° ukazuje pojedynek bohaterów literackich.
0 0 0 0 0 9.04.2019iProspect łączy siły z Amnetem oraz Dentsu Data ServicesiProspect (Dentsu Aegis Network Polska) wzmacnia kompetencje analityczne. Agencja połączy siły z Amnetem oraz DDS-em. Zmiana jest kolejnym etapem transformacji, która ma na celu koncentrowanie pełnej gamy kompetencji marketingowych w ramach tzw. zespołów zintegrowanych oraz wzmocnienie współpracy wewnętrznej.
1 1 0 0 0 9.04.2019Fuzetea wprowadza na rynek wariant bez cukruFuzetea (Coca-Cola) wystartowała z kampanią kolejnego produktu, który dołączył do portfolio marki. Konsumenci będą mogli spróbować napoju bez dodatku cukru.
1 3 0 0 1 9.04.2019Margaret, Maleńczuk i Maserak wracają w reklamie Warki Radler Ciemne Cytrynowe 0,0%Warka Radler wprowadziła na rynek nowy produkt – radlera bez alkoholu, warzonego na ciemnym piwie, czyli Warkę Radler Ciemne Cytrynowe 0,0%. Bezalkoholowe piwo promuje spot, w którym po raz kolejny pojawiają się Margaret, Maciej Maleńczuk i Rafał Maserak.
0 0 0 0 0 9.04.2019AI wyłącznie dla bogatych – czy sztuczna inteligencja wywoła niepokoje społeczne? Badanie EdelmanaTemat sztucznej inteligencji od lat wywołuje powszechne zainteresowanie i często jest przedmiotem kontrowersji. Jak wynika z badania „Edelman Artificial Intelligence 2019”, opinie ogółu społeczeństwa dotyczące AI odbiegają od poglądów pracowników wyższego szczebla sektora technologicznego. Te są nieco mniej optymistyczne.
1 3 0 0 0 9.04.2019Spot Orlenu z udziałem Roberta KubicyPKN Orlen rozpoczął kampanię wizerunkową. Wystąpił w niej Robert Kubica. Koncern w reklamie stawia na emocje związane z powrotem Polaka do motorsportu.
1 0 0 0 0 8.04.2019Radosław Kotarski o wodach termalnych i koncie 360° w kampanii Banku Millennium5 kwietnia rozpoczęła się emisja nowej reklamy telewizyjnej Konta 360° oferowanego przez Bank Millennium. Tym razem Radosław Kotarski odwiedził kompleks basenów termalnych i prezentuje ciekawostki dotyczące pozytywnych właściwości kąpieli w gorących, bogatych w minerały wodach.
1 1 0 0 0 8.04.2019„Masz charakter!” – kampania wody Borjomi w PolsceGruzińska marka wody Borjomi rusza w 2019 r. z nową kampanią informacyjną. Koncentruje się w niej na wyjątkowości i niepowtarzalności każdego z nas.