1 0 0 0 0 29.05.2018Grzegorz Halama i jego kurczaki promują nową markę usług prawnychFirma Availo działająca w formule prawo direct wprowadza na rynek nową markę oraz linię usługową. Proponuje usługę świadczoną zdalnie – przez telefon lub e-mail. Wejściu na rynek HaloPrawo.pl towarzyszy kampania z udziałem Grzegorza Halamy.
0 0 0 0 0 29.05.201828% udziału mobile w globalnej konsumpcji mediów w 2020 r. Prognoza firmy ZenithPowszechność urządzeń mobilnych i szybki transfer danych zmieniły w ostatnich latach sposób, w jaki ludzie na całym świecie konsumują media. W tym roku 24% czasu poświęcanego na konsumpcję mediów spędzimy, korzystając z Internetu na urządzeniach mobilnych. Tymczasem w 2011 r. udział mobile globalnie wynosił 5% − wynika z raportu opublikowanego przez Zenith. Do 2020 r. ta proporcja zwiększy się do 28%, bo udział mobilnego Internetu rośnie kosztem niemal wszystkich pozostałych mediów.
1 0 0 0 0 29.05.2018STS rusza z kampanią na mundialBukmacher STS rozpoczął kampanię reklamową związaną z mistrzostwami świata w piłce nożnej w Rosji. Działania prowadzone są w telewizji, prasie oraz Internecie.
0 2 0 0 0 29.05.2018Polacy w słodyczach cenią naturalne składniki. Badanie ARC Rynek i OpiniaNaturalność składników, własna receptura oraz obniżona zawartość cukru – to dla Polaków korzystających ze słodkiej oferty lokali kluczowe czynniki wyboru czegoś słodkiego. Co dziesiąty badany zwraca uwagę na zawartość glutenu czy laktozy. Najczęściej Polacy na coś słodkiego idą do lodziarni. Piekarnie i kawiarnie wybierane są przez nich w takim samym stopniu – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 0 0 0 0 29.05.2018On Board Think Kong pierwszą polską agencją w Content Marketing AssociationOn Board Think Kong dołączyła do grona europejskich agencji content marketingowych zrzeszonych w Content Marketing Association. To pierwsza polska firma w tym brytyjskim stowarzyszeniu.
0 16 0 0 0 29.05.2018Miecze za kreatywność wręczone. Nagrody KTR 201828 maja wręczono 18 złotych, 47 srebrnych oraz 73 brązowe nagrody w konkursie KTR 2018. Agencją Roku zostało Ogilvy & Mather, a tytuł Reklamodawcy Roku otrzymała Grupa Żywiec.
0 6 0 0 0 29.05.2018Starcom: Rynek reklamowy wystrzelił. W I kwartale 2018 r. dynamika najwyższa od 2008 r.W pierwszym kwartale 2018 r. wartość wydatków reklamowych wyniosła 2,1 mld zł. Rynek wzrósł o 8,6% i ma za sobą najlepszy pierwszy kwartał od 2008 r. – wynika z raportu agencji mediowej Starcom.
0 2 0 0 0 29.05.2018Wręczono Lamparty24 maja po raz 15. wręczono Lamparty – nagrody przyznawane przez bankowców i ubezpieczycieli za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki bankowej i ubezpieczeniowej. W gronie laureatów znalazły się m.in. marki ING BŚ, PKO BP czy PZU.
0 2 0 0 0 28.05.2018Gardena namalowała murale w Warszawie i WrocławiuW Warszawie oraz Wrocławiu powstały murale. Promują ogrody wertykalne oraz inteligentny system do zarządzania ogrodem, dostępne w ofercie firmy Gardena.
1 1 0 0 0 28.05.2018Tauron z kampanią „Twoje Smart 500”W maju ruszyła kampania promująca nową ofertę Taurona – „Twoje Smart 500”. Działania skierowane są do klientów indywidualnych.