PRO raporty dwa
  • 0
  • 1
23.02.2006

PRO raporty dwa

Dom mediowy PRO Media House opublikował dwa raporty obrazujące podział wydatków reklamowych pomiędzy telewizję a media PRO (prasa, radio, outdoor i inne nośniki uzupełniające).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 lutego 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.02.2006

Toshiba na czele Ligi

W dniu 25 lutego rusza ogólnopolska akcja promocyjna „2006 FIFA World Cup™ Toshiba Edition”. Akcja prowadzona przez zespół promocyjny Toshiba organizowana będzie w każdą sobotę tygodnia w jednym z centrów handlowych w Polsce. Począwszy od 25 lutego Toshiba zaprasza do udziału w loterii do warszawskiej Galerii Mokotów oraz CH M1 w Markach, a w kolejnych tygodniach do CH Klif, CH Arkadia i Wola Park, jak również do centrów handlowych w innych miastach: gdańskiego CH Madison i Manhattan, do GALAXY w Szczecinie, krakowskiej Galerii Kazimierz i innych.