PRO Media House kupuje media dla CAT
  • 0
  • 1
11.10.2006

PRO Media House kupuje media dla CAT

Z początkiem października ruszyła outdoorowa kampania marki CAT, przygotowana na zlecenie dystrybutora – firmy AmerSport.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.10.2006

Rozkoszujmy się w polskich produktach

Czwarta edycja kampanii „Dni produktu polskiego” potrwa od początku października do połowy listopada. Dzięki zaangażowaniu mediów w całej Polsce oraz tysięcy wielobranżowych sklepów organizator akcji – Fundacja Dajesz Pracę PL. będzie przypominać konsumentom o ważności wyboru polskich produktów. W trakcie trwania kampanii konsumenci będą mogli wyrazić poparcie dla kampanii poprzez złożenie podpisu pod „Apelem do polskich produktów”.