Espresso

16 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.10.2006

Szampańska noc z Moët & Chandon Rosé Impérial

Blisko 600 osób bawiło się równolegle w dwóch najpopularniejszych warszawskich klubach. W nocy z piątku na sobotę, w klubach Utopia i Cinnamon na imprezie „Double Bubble” pojawiło się wiele gwiazd, wśród nich aktorzy, przedstawiciele show biznesu, muzycy i wierni bywalcy obu klubów. Przy bąbelkach szampana Moët & Chandon Rosé Impérial bawili się: Rafał Mroczek, Michał Milowicz, Maria Wałęsa, Ola Kwaśniewska, Robert Kochanek, Rafał Maserak, Marek Włodarczyk, Wojtek Brzozowski, Aneta Piotrowska, Agata Passent, Wojtek Wieteska, Liroy, Skiba, Reni Jusis i wielu innych. Medialną atrakcją wieczoru stał się Rafał Mroczek, który kilka dni przed imprezą skręcił nogę i w piątek nie mógł już zatańczyć, ale pojawił się na imprezie.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.10.2006

Indesit Company przedłuża współpracę z domami mediowymi Carat i Initiative

Po intensywnym, trwającym trzy miesiące przetargu Indesit Company podjęło decyzję o przedłużeniu współpracy z dotychczasowymi domami mediowymi Carat dla Europy Wschodniej i Zachodniej oraz Initiative dla Wspólnoty Niepodległych Państw. Carat Global Management w Londynie będzie natomiast zarządzać i koordynować wszelkie działania mediowe w obu regionach. Poza Caratem i Initiative do przetargu zaproszone zostały również domy mediowe MEC i PHD.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.10.2006

Ruszaj po zdrowie z Marwitem

Startuje ogólnopolska promocja dla konsumentów świeżych soków firmy Marwit pod hasłem „Ruszaj po… zdrowie!”. Kampania ma na celu budowę wizerunku marki Marwit, lidera rynku świeżych soków owocowo-warzywnych oraz wsparcie sprzedaży. Za koncepcję, kompleksowe przygotowanie i realizację kampanii odpowiada poznańska agencja Albedo Marketing, która po sukcesie poprzedniej akcji realizowanej dla tej marki pod hasłem „Tydzień zdrowia”, została poproszona o przeprowadzenie tegorocznej edycji.

Poprzednie Następne