PRO Media House domem mediowym Galerii Jurajska - Marketing przy Kawie
PRO Media House domem mediowym Galerii Jurajska
  • 0
  • 1
18.11.2009

PRO Media House domem mediowym Galerii Jurajska

Globe Trade Centre SA, właściciel Galerii Jurajska podpisał umowę o współpracy z domem mediowym PRO Media House dotyczącą usług planowania i zakupu mediów w ramach przedświątecznej akcji promocyjnej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 listopada 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.11.2009

Incentive Concept wdraża strategię incentive dla Michelin Polska

Michelin Polska wspólnie z Incentive Concept prowadzi program motywacyjny dla dilerów opon ciężarowych marki Kormoran. Agencja realizuje stworzoną przez siebie kilkumiesięczną strategię bazującą na konkursie Michelin dla najlepszych dystrybutorów opon do pojazdów ciężarowych. Konkurs nosi nazwę „Kormoran Discovery: Na Tropie 007 Tajska przygoda”, a jego główną nagrodą jest wyjazd do Tajlandii.