Incentive Concept wdraża strategię incentive dla Michelin Polska - Marketing przy Kawie
Incentive Concept wdraża strategię incentive dla Michelin Polska
  • 0
  • 1
18.11.2009

Incentive Concept wdraża strategię incentive dla Michelin Polska

Michelin Polska wspólnie z Incentive Concept prowadzi program motywacyjny dla dilerów opon ciężarowych marki Kormoran. Agencja realizuje stworzoną przez siebie kilkumiesięczną strategię bazującą na konkursie Michelin dla najlepszych dystrybutorów opon do pojazdów ciężarowych. Konkurs nosi nazwę „Kormoran Discovery: Na Tropie 007 Tajska przygoda”, a jego główną nagrodą jest wyjazd do Tajlandii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 listopada 2009