0 1 18.11.2009Kampania reklamowa „Zarabiaj na Novo”kampanie reklamowe TweetRusza kampania reklamowa funduszu Novo, przez agencję reklamową Top Impact.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54945 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 18.11.2009Ruszyła kampania reklamowa operatora kablowego VectraRozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa operatora kablowego Vectra, wspierająca wprowadzenie cyfrowego dekodera z nagrywarką HD. Kampania potrwa do 20 grudnia 2009 r.
0 1 0 0 0 18.11.2009Kongres PR Forum 2009Lord Peter Chadlington będzie gościem specjalnym listopadowego Kongresu PR Forum 2009. CEO Huntsworth Group opowie o transformacji, jaka zaszła w postrzeganiu roli komunikacji w ostatnim czasie oraz o nowych wyzwaniach, jakie w związku z tym pojawiły się przed specjalistami pracującymi w sektorze public relations. Światowe trendy w zarządzaniu reputacją przedstawi natomiast John Dalton – dyrektor London School of Public Relations Worldwide.
0 1 0 0 0 18.11.2009Nowa wizualizacja Warsaw Destination AllianceFundacja Warsaw Destination Alliance od listopada 2009 roku zmienia identyfikację wizualną. Dotychczas używane materiały zostają zastąpione przez kreacje przygotowane przez firmę Brandwell.
0 1 0 0 0 18.11.2009Walk The Line dla NikonaAgencja Walk The Line przygotowała kreację konkursu promocyjnego „Wygraj tysiące… kolorowych marzeń", który wspiera sprzedaż aparatów kompaktowych Nikon Coolpix.