PRO ekologicznie - Marketing przy Kawie
PRO ekologicznie
  • 0
  • 1
27.09.2005

PRO ekologicznie

Dom mediowy PRO Media House zaplanował i zakupił media na potrzeby kampanii reklamowej serwisu Ekoportal.pl. Jest to pierwsza kampania PRO Media House o profilu społecznym. Dzięki Ekoportalowi każdy obywatel będzie mógł swobodnie korzystać ze swojego prawa do informacji na temat ochrony środowiska naturalnego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 września 2005

26 września 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.09.2005

Dzień Dobry Student - Sprzedaż Kategorycznie Zakazana

Sprzedaż kategorycznie zakazana - to hasło kampanii promującej 7 edycję „Dzień Dobry Studenta”, magazynu kolorowego z portfolio DD Media, które ukaże się na rynku 6 października. Skierowane do młodzieży studenckiej pismo, zostanie rozdystrybuowane w pełnym nakładzie (100 tys. egzemplarzy) na terenie największych polskich uczelni państwowych i prywatnych. Całodzienna akcja dystrybucyjna potrwa w godzinach 9-17.00, przy wykorzystaniu 110 hostess obrandowanych w stroje „Dzień Dobry”.