Nowy klient ConSensus Technology w Niemczech - Marketing przy Kawie
Nowy klient ConSensus Technology w Niemczech
  • 0
  • 1
27.09.2005

Nowy klient ConSensus Technology w Niemczech

Niemiecki oddział ConSensus Technology przygotował i wdrożył usługę marketingu zapachowego dla salonów Mercedes Benz.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 września 2005

26 września 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.09.2005

Dzień Dobry Student - Sprzedaż Kategorycznie Zakazana

Sprzedaż kategorycznie zakazana - to hasło kampanii promującej 7 edycję „Dzień Dobry Studenta”, magazynu kolorowego z portfolio DD Media, które ukaże się na rynku 6 października. Skierowane do młodzieży studenckiej pismo, zostanie rozdystrybuowane w pełnym nakładzie (100 tys. egzemplarzy) na terenie największych polskich uczelni państwowych i prywatnych. Całodzienna akcja dystrybucyjna potrwa w godzinach 9-17.00, przy wykorzystaniu 110 hostess obrandowanych w stroje „Dzień Dobry”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.09.2005

Masterprint XL nawiązał współpracę z Telewizją Kablową Poznań

Polska drukarnia wielkoformatowa Masterprint XL wesprze działania promocyjne dla TK Poznań SA, które rozpoczną się 1 października 2005 i będą trwały do końca przyszłego miesiąca. Celem kampanii jest poinformowanie odbiorców o nowej ofercie klienta: TK Poznań SA - jako drugi operator w Polsce - wprowadza cyfrową telewizję kablową i już w październiku zaproponuje pakiety kanałów cyfrowych.