0 1 0 0 0 12.05.200510. Międzynarodowa Giełda Birofiliów w ŻywcuW dniach 17-18 czerwca 2005 r., na terenie Browaru Żywiec odbędzie się 10. Jubileuszowa Międzynarodowa Giełda Birofiliów.
0 1 0 0 0 12.05.2005Just dla Amiki. To rozumiemJust przygotował nową, zaplanowaną z rozmachem, kampanię dla marki Amica, lidera na polskim rynku sprzętu AGD. Wizerunkowa kampania stanowi inaugurację claimu: „Amica. To rozumiem." oraz prezentuje nowy logotyp marki.
0 1 0 0 0 11.05.2005Acxiom sponsoruje tegoroczne ‘Boomerangi’Acxiom Polska został sponsorem głównym najważniejszego na polskim rynku Konkursu Marketingu Bezpośredniego „Boomerang”.
0 1 0 0 0 11.05.2005Promocja najnowszej książki Marka KamińskiegoW kwietniu do księgarń trafiła nowa książka Marka Kamińskiego „Razem na biegun”. Opisuje ona wyprawę z początku 2004 roku, podczas której niepełnosprawny Jaś Mela razem z Markiem Kamińskim, Wojciechem Ostrowskim i Wojciechem Moskalem zdobyli Biegun Północny. Elementem promocji nowej książki są organizowane przy wsparciu On Board PR otwarte spotkania Marka Kamińskiego z czytelnikami. Odbywają się one w największych miastach (m.in. Gdańsk, Warszawa, Kraków).
0 1 0 0 0 11.05.2005Marka Mola w InternecieMetsä Tissue uruchomiła kolejną stronę internetową przedstawiającą produkty firmy. Od maja konsumenci i internauci mogą odwiedzać witrynę www.mola.pl poświęconą produktom marki Mola należącej do firmy Metsä Tissue - fińskiego producenta papierów higienicznych.
0 1 0 0 0 11.05.2005Dobre perspektywy dla producentów odzieży młodzieżowejZ roku na rok polska młodzież staje się coraz bardziej atrakcyjną grupą odbiorców dla producentów odzieży - wynika z najnowszej edycji raportu „Moda w Polsce 2005”.
0 1 0 0 0 11.05.2005Marketing religijny w ujęciu kreatywnym Euro RSCG WarsawAgencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała pierwsze w Polsce projekty layoutów reklamowych ilustrujących ideę spowiedzi wielkanocnej.
0 1 0 0 0 11.05.2005Najnowsza kampania butelki Tymbark Top AsepticEuro RSCG Warsaw rusza z kampanią butelki Tymbark Top AsepticOd 9 maja rozpoczęły się emisje telewizyjne trzyetapowej, multimedialnej kampanii Tymbarku – najnowszej butelki Top Aseptic.
0 1 0 0 1 11.05.2005VENTI dla ICN Polfa RzeszówDla firmy ICN Polfa Rzeszów, części koncernu VALEANT, zrealizowana została witryna www.wegielmedyczny.pl poświęcona produktowi „CARBO medicinalis”. Zadaniem VENTI było odświeżenie warstwy graficznej oraz aktualizacja zawartości merytorycznej.
0 1 0 0 0 11.05.2005TEQUILAPolska dla Imperial Tobacco Polska S.A.Agencja marketing services TEQUILAPolska przygotowała i realizuje Program Lojalnościowy dla producenta wyrobów tytoniowych - Imperial Tobacco Polska S.A. Jego innowacyjność wynika z zastosowania nowoczesnego systemu m-kuponów opracowanego przez agencję marketingu mobilnego MobiJOY! Program „Dymek” to pierwszy tego typu program na skalę krajową.