Dzień Dobry Student - Sprzedaż Kategorycznie Zakazana - Marketing przy Kawie
Dzień Dobry Student - Sprzedaż Kategorycznie Zakazana
  • 0
  • 1
26.09.2005

Dzień Dobry Student – Sprzedaż Kategorycznie Zakazana

Sprzedaż kategorycznie zakazana – to hasło kampanii promującej 7 edycję „Dzień Dobry Studenta”, magazynu kolorowego z portfolio DD Media, które ukaże się na rynku 6 października. Skierowane do młodzieży studenckiej pismo, zostanie rozdystrybuowane w pełnym nakładzie (100 tys. egzemplarzy) na terenie największych polskich uczelni państwowych i prywatnych. Całodzienna akcja dystrybucyjna potrwa w godzinach 9-17.00, przy wykorzystaniu 110 hostess obrandowanych w stroje „Dzień Dobry”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54971 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 września 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.09.2005

Masterprint XL nawiązał współpracę z Telewizją Kablową Poznań

Polska drukarnia wielkoformatowa Masterprint XL wesprze działania promocyjne dla TK Poznań SA, które rozpoczną się 1 października 2005 i będą trwały do końca przyszłego miesiąca. Celem kampanii jest poinformowanie odbiorców o nowej ofercie klienta: TK Poznań SA - jako drugi operator w Polsce - wprowadza cyfrową telewizję kablową i już w październiku zaproponuje pakiety kanałów cyfrowych.