„Prawda czy fałsz” w kampanii Gerbera
  • 0
  • 1
1.07.2011

„Prawda czy fałsz” w kampanii Gerbera

W poniedziałek 4 lipca rusza kampania prasowa nowej gamy posiłków i  przekąsek Gerber DoReMi przeznaczonych dla dzieci po pierwszym roku życia. Głównym celem kampanii jest uświadomienie matkom, że „dorosłe jedzenie” nie jest jeszcze odpowiednie dla dziecka, ponieważ nie dostarcza wszystkim niezbędnych składników odżywczych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

kg

13 lat temu

jasne, że fałsz

"dorosłe jedzenie" to takie w którym mama/tata sami przygotowują posiłki dla swoich pociech. A kupowanie gotowych obiadków w słoikach to dziecinada, które NA PEWNO są pozbawione wszelkich substancji konserwujących:)

1 lipca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
1.07.2011

MasterCard z podwodną promocją

1 lipca startuje loteria pod nazwą „Podwodna restauracja”, którą MasterCard organizuje dla wszystkich użytkowników kart World MasterCard. Nagrodą o wartości ponad 80 tys. złotych jest wyjazd na Malediwy i kolacja w położonej pod wodą elitarnej restauracji. Aby ją zdobyć, należy płacić za zakupy w punktach
handlowo-usługowych kartą World MasterCard, a potem zbierać potwierdzenia transakcji i rejestrować je na stronie loterii www.worldpromocja.pl. Zgłoszenia do loterii są przyjmowane do 30 września.