0 1 0 0 0 19.07.2011Nowa agencja obsługuje pkt.plAgencja Walk&Talk podpisała umowę z firmą pkt.pl w ramach której odpowiada za przygotowanie strategii komunikacji, bieżącą obsługę PR oraz wsparcie wydarzeń specjalnych organizowanych przez pkt.pl. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
0 1 0 0 0 19.07.2011MediaVest pomoże zbierać żywnośćDom mediowy MediaVest rozpoczął współpracę z Federacją Polskich Banków Żywności. Agencja zajmie się strategią komunikacji i realizacją działań promujących ideę wolontariatu. Tym razem będą one powiązane z obchodami Europejskiego Roku Wolontariatu.
0 1 0 0 0 18.07.2011Pozory mylą, dowód nie – trzecia odsłona kampanii społecznej browarów i policji„Reaguj, gdy niepełnoletni kupuje alkohol” – to komunikat przewodni kampanii edukacyjnej „Pozory mylą, dowód nie”, prowadzonej po raz trzeci przez Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie we współpracy z Komendą Główną Policji. Akcję promował będzie m. in. spot telewizyjny.
0 1 0 0 0 18.07.2011Focus Advantage dla Colgate-PalmoliveAgencja Focus Advantage wygrała przetarg na stworzenie logotypu do komunikacji wewnętrznej dla krajów należących do Regionu Centralnej Europy firmy Colgate-Palmolive.
0 1 0 0 0 18.07.2011Koniec współpracy 4fun Media i agencji Dobra CommunicationsZ dniem 30 czerwca 2011 roku rozwiązana została umowa o współpracy między agencją Dobra Communications, a firmą 4fun Media SA.
0 1 0 0 0 18.07.2011Druga edycja akcji promującęj zakupy w małych sklepachTrwa druga edycja programu społecznego „Tu mieszkam, tu kupuję”. Celem kampanii jest popularyzacja kultury robienia zakupów w małych sklepach spożywczych, a także wsparcie ich właścicieli w rozwoju biznesu.
0 1 0 0 0 18.07.2011Wakacyjna trasa Jamesona1 sierpnia rozpoczyna się wakacyjna trasa marki whiskey: „Jameson Busem po najpopularniejszych klubach" – akcja będzie trwała 12 dni. Przed każdym klubem na trasie zostanie wyznaczona specjalna strefa: rozłożona świeża trawa oraz zaaranżowane miejsce dla autokaru.
0 1 0 0 0 18.07.2011Małysz wciąż atrakcyjny dla sponsorówAdam Małysz jest ciągle łakomym kąskiem dla sponsorów. Z raportu „100 dni Małysza” opublikowanego przez „Press- Service Monitoring Mediów” wynika, że od momentu zakończenia kariery o sportowcu ukazało się aż 1246 tekstów. Najwięcej pisano po ostatnim skoku mistrza, ale obecność w mediach od tamtego czasu utrzymuje się na stałym, bardzo wysokim poziomie.
0 1 0 0 0 18.07.2011I półrocze 2011: dziennie ośmiu na dziesięciu Polaków słucha radiaDziennie 80,4 proc. Polaków słuchało radia w pierwszym półroczu br. – wynika z najnowszych danych badania Radio Track. Najwyższe zasięgi radio notuje wśród dorosłych i młodzieży oraz wśród osób z wyższym wykształceniem.
0 1 0 0 0 18.07.2011Konkurs Cinema City dla kinomanówRuszyła kolejna, czwarta edycja wielkiego wakacyjnego konkursu Cinema City. Równolegle prowadzony jest konkurs dla wszystkich kinomanów oraz dla dziennikarzy.