Udziały TV Puls rosną najszybciej - Marketing przy Kawie
Udziały TV Puls rosną najszybciej
  • 0
  • 1
1.07.2011

Udziały TV Puls rosną najszybciej

TV Puls odnotowała w czerwcu znaczący wzrost oglądalności w porównaniu do czerwca ubiegłego roku. W grupie 4+ udziały TV Puls wzrosły o 33,3% i osiągnęły poziom 1,8% (w analogicznym okresie 2010 roku wynosiły 1,35%). Z kolei w grupie komercyjnej 16–49 spółka zanotowała wzrost o 42,6% – udziały TV Puls sięgnęły 1,84% (w czerwcu 2010 – 1,3%).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 lipca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.07.2011

Red8 Group przejmuje agencję marketingu bezpośredniego Unlimited

Red8 Group została właścicielem 85 proc. udziałów w agencji Unlimited, którą w najbliższym czasie czeka rebranding. Red8 Group odkupiła udziały od dotychczasowego udziałowca Unlimited – Roberta Lipki (dotychczasowy dyrektor zarządzający Unlimited). Jego obowiązki przejął przejął Ireneusz Turski. Pozostałe 15% udziałów spółki pozostaje w rękach drugiego udziałowca – Piotra Soszyńskiego, który pełni funkcję dyrektora kreatywnego i prezesa zarządu.