Powściągliwa promocja…
  • 0
  • 1
1.06.2006

Powściągliwa promocja…

W drugiej połowie maja ruszyła kolejna odsłona nowej kampanii promocyjnej marki Dog In The Fog, zapoczątkowanej w kwietniu emisją filmów reklamowych ukazujących powściągliwe zachowanie Anglików, którzy – czy to w pubie, czy w windzie, czy też w rodzinnym domu – zachowują zimną krew i dystans.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.06.2006

Ogólnopolska kampania nowej animowanej produkcji pt. „Skok przez płot”

Z nastaniem Dnia Dziecka, Neolit Media rozpoczyna ogólnopolską kampanię nowej animowanej produkcji pt. „Skok przez płot”. Film w reżyserii Tima Johnsona i Kareya Kirkpatricka, opowiadający o leśnych zwierzątkach przeżywających przygody w świecie ludzi, spotka się z pewnością z uznaniem młodszej widowni. Dodatkowym atutem będzie gwiazdorska obsada: w wersji oryginalnej głosów animowanym postaciom użyczą np. Bruce Willis czy Avril Lavigne, a w polskiej wersji usłyszymy m.in. Krzysztofa Kowalewskiego i Adama Ferencego. Dystrybucją filmu zajmuje się UIP, a premiera obrazu przewidziana jest na 7 lipca 2006.