Dziecięcy chorążowie na FIFA 2006 wyłonieni w konkursie adidas
  • 0
  • 1
1.06.2006

Dziecięcy chorążowie na FIFA 2006 wyłonieni w konkursie adidas

W związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Świata FIFA 2006 adidas we współpracy z agencją marketing services BTL Point Group zorganizował specjalną promocję konsumencką połączoną z konkursem dla dzieci „Pokaż się całemu Światu”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54828 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.06.2006

Ogólnopolska kampania nowej animowanej produkcji pt. „Skok przez płot”

Z nastaniem Dnia Dziecka, Neolit Media rozpoczyna ogólnopolską kampanię nowej animowanej produkcji pt. „Skok przez płot”. Film w reżyserii Tima Johnsona i Kareya Kirkpatricka, opowiadający o leśnych zwierzątkach przeżywających przygody w świecie ludzi, spotka się z pewnością z uznaniem młodszej widowni. Dodatkowym atutem będzie gwiazdorska obsada: w wersji oryginalnej głosów animowanym postaciom użyczą np. Bruce Willis czy Avril Lavigne, a w polskiej wersji usłyszymy m.in. Krzysztofa Kowalewskiego i Adama Ferencego. Dystrybucją filmu zajmuje się UIP, a premiera obrazu przewidziana jest na 7 lipca 2006.