Wiosenna kampania reklamowa HARIBO
  • 0
  • 1
1.06.2006

Wiosenna kampania reklamowa HARIBO

W maju wystartowała wiosenna kampania reklamowa HARIBO. Nowa komunikacja, która zakłada przedstawianie realnego świata zamiast animowanej krainy, wymagała nakręcenia nowego filmu reklamowego. Jego bohaterami zostały prawdziwe dzieci, które bawią się żelkami przy dźwiękach przebojowej muzyki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.06.2006

Ogólnopolska kampania nowej animowanej produkcji pt. „Skok przez płot”

Z nastaniem Dnia Dziecka, Neolit Media rozpoczyna ogólnopolską kampanię nowej animowanej produkcji pt. „Skok przez płot”. Film w reżyserii Tima Johnsona i Kareya Kirkpatricka, opowiadający o leśnych zwierzątkach przeżywających przygody w świecie ludzi, spotka się z pewnością z uznaniem młodszej widowni. Dodatkowym atutem będzie gwiazdorska obsada: w wersji oryginalnej głosów animowanym postaciom użyczą np. Bruce Willis czy Avril Lavigne, a w polskiej wersji usłyszymy m.in. Krzysztofa Kowalewskiego i Adama Ferencego. Dystrybucją filmu zajmuje się UIP, a premiera obrazu przewidziana jest na 7 lipca 2006.