Portale bankowe w dobie kryzysu - ocena użyteczności portali banków
  • 0
  • 1
17.12.2008

Portale bankowe w dobie kryzysu – ocena użyteczności portali banków

Making Waves przygotowało trzecią branżową ocenę ekspercką serwisów w polskim Internecie. W raporcie „Banki w Internecie. Użyteczność portali banków działających na polskim rynku” oceniono usability portali największych polskich banków. Patronat nad raportem objęła Gazeta Bankowa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54859 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 grudnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.12.2008

Veracomp i Uniwersytet Jagielloński transmitowali spotkanie z Dalajlamą w Internecie

Uniwersytet Jagielloński we współpracy z firmą Veracomp SA za pomocą urządzeń firmy Polycom przeprowadził transmisję w Internecie z uroczystości nadania godności doktora honoris causa Uniwersytetu Jagiellońskiego Jego Świątobliwości XIV Dalajlamie oraz spotkania ze społecznością akademicką. Internauci mogli na żywo śledzić wydarzenia przez prawie cztery godziny. Transmisję obejrzało kilka tysięcy użytkowników.