Portal ma budować wizerunek prasy
  • 0
  • 1
19.09.2011

Portal ma budować wizerunek prasy

Rozpoczyna działalność poświęcony prasie wortal branżowy Prasa.info. Ma on budować wizerunek prasy jako silnego i nowoczesnego medium, będącego efektywnym nośnikiem reklamowym i informacyjnym.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54776 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.09.2011 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Szkolenia Google Analytics i Google Website Optimizer

Czy prowadząc działania promocyjne w Internecie, zastanawiasz się, które z nich są najbardziej efektywne? Które konkretnie działania przełożyły się na największą liczbę nowych klientów, dopisań do newslettera czy wysłanych zapytań ofertowych? A może chcesz zmienić treść swojej strony internetowej, by zwiększyć jej efektywność i zastanawiasz się, które treści są najbardziej pożądane przez internautów? Które z nich są najbardziej angażujące? Na te pytania można będzie znaleźć odpowiedź 26 i 27 października 2011 r. w Warszawie, podczas szkolenia Google Analytics i Google Website Optimizer.