- 0
- 1
Szkolenia Google Analytics i Google Website Optimizer
Czy prowadząc działania promocyjne w Internecie, zastanawiasz się, które z nich są najbardziej efektywne? Które konkretnie działania przełożyły się na największą liczbę nowych klientów, dopisań do newslettera czy wysłanych zapytań ofertowych? A może chcesz zmienić treść swojej strony internetowej, by zwiększyć jej efektywność i zastanawiasz się, które treści są najbardziej pożądane przez internautów? Które z nich są najbardziej angażujące? Na te pytania można będzie znaleźć odpowiedź 26 i 27 października 2011 r. w Warszawie, podczas szkolenia Google Analytics i Google Website Optimizer.
Na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałeś twierdząco? Nasze szkolenia otwarte są dla Ciebie.
Poznaj od podstaw darmowe narzędzia Google Analytics i Google Website Optimizer. Specjalnie dla czytelników Marketingu przy Kawie przygotowaliśmy rabat 15% – wystarczy, że podczas rejestracji wpiszesz kod CNV15MPK
Nie zwlekaj – zarejestruj się na www.conversion.pl/szkolenia
Naszą ofertę kierujemy do:
- specjalistów z działów marketingu oraz e-marketingu,
- osób zajmujących się działaniami SEO/SEO i promocją online,
- webmasterów zlecających kampanie promocyjne agencjom zewnętrznym,
- osób samodzielnie prowadzących działania promocyjne w Internecie.
Podczas dwóch dni szkoleniowych dowiesz się, jak mierzyć efektywność poszczególnych działań promocyjnych i jak poprawiać komunikat marketingowy online, aby przynosił spodziewane rezultaty.
Nasze szkolenia prowadzone są na poziomie podstawowym i średniozaawansowanym. Wcześniejsza znajomość omawianych zagadnień nie jest wymagana.
26 października: Google Analytics
- Nauczysz się, jak oceniać wszystkie rodzaje kampanii marketingowych prowadzonych online.
- Poznasz strategiczne podejście do efektywnej analizy danych.
- Dowiesz się, jak działa Google Analytics i jak unikać najczęściej popełnianych błędów.
- Dowiesz się, jak zainstalować i poprawnie skonfigurować to narzędzie w celu wygodnej analizy danych.
- Poznasz efektywne sposoby na wykorzystanie segmentów zaawansowanych i tworzenie raportów niestandardowych w celu wyciągania dokładnych wniosków.
- Dowiesz się, jak zmodyfikować kod śledzący w celu śledzenia e-commerce, śledzenia zdarzeń i wielu domen naraz.
27 października: Google Website Optimizer
- Dowiesz się, jak optymalizacja konwersji wpływa na wzrost przychodu generowanego przez stronę internetową.
- Poznasz najbardziej popularne metody testów, ich zalety i wady.
- Dowiesz się, jak tworzyć testy w Google Website Optimizer oraz jak efektywnie analizować dane z raportów.
- Poznasz metody na identyfikację stron i elementów w ich obrębie, które warto testować.
- Dowiesz się, jak rozwiązywać najczęściej spotykane problemy i wyzwania oraz poznasz alternatywy dla Google Website Optimizera.
Szkolenia Conversion prowadzone są przez Pawła Ogonowskiego i Mariusza Michalczuka. Obaj są doświadczonymi profesjonalistami certyfikowanymi przez Google oraz członkami Stowarzyszenia Analityki Internetowej. Ich wiedza i doświadczenie zostały zbudowane podczas pracy dla takich firm, jak Lukas Bank, Sygma Bank, Grupa Pracuj, Awa24.pl czy Krajowy Rejestr Długów.
Paweł i Mariusz są autorami chwalonego w branży bloga Conversion Blog, poruszającego tematy związane z analityką internetową i optymalizacją konwersji.
Cena regularna to 590 zł netto za jeden dzień szkoleniowy. Specjalnie dla czytelników Marketingu przy Kawie przygotowano jednak atrakcyjną promocję cenową. Podczas rejestracji wpisz:
CNV15MPK a otrzymasz rabat i za jeden dzień szkoleniowy zapłacisz tylko 501 zł netto. Twoja oszczędność wyniesie zatem prawie 90 zł! Przejdź do oficjalnej strony internetowej szkoleń Conversion i zarejestruj się. (promocja)