0 1 0 0 0 4.10.2011Nagrodzono projekt fotograficzny marki AudiCykl fotografii „Hyperspace” zrealizowany dla marki Audi przez Igora Omuleckiego, zajął pierwsze miejsce w międzynarodowym konkursie fotograficznym International Photography Awards, w kategorii „Advertising: Automotive pro”.
1 1 0 0 0 3.10.2011Kampania informacyjna Fundacji Polsat (wideo)Na antenie Polsatu rusza kolejna odsłona kampanii informacyjne Fundacji Polsat. W spotach widzimy lekarzy z ośrodków, których remonty i wyposażenie zostały sfinansowane przez Fundację.
0 1 0 0 0 3.10.2011Indywidualny program muzyczny w sklepach OlsenWe wrześniu firma IMS, specjalizująca się w marketingu sensorycznym, podpisała umowę z firmą Olsen Fashion. Indywidualny program muzyczny, z katalogu bezpłatnych utworów Royalty Free Music, można usłyszeć w 13 obiektach handlowych z odzieżą marki, na terenie całego kraju.
0 4 0 0 0 3.10.2011Ruszyła nowa kampania Comarch ERPWystartowała nowa kampania marketingowa krakowskiego producenta oprogramowania – firmy Comarch. Kampania obejmująca kompleksową ofertę systemów do zarządzania przedsiębiorstwem oparta jest na przekazie mówiącym, że rozwiązania marki można kupić tradycyjnie, w wersji stacjonarnej, lub wynająć w coraz bardziej popularnym ostatnio modelu usługowym.
0 1 0 0 0 3.10.2011Digital Communictation Awards 2011 dla polskich agencjiW międzynarodowym konkursie Digital Communictation Awards 2011 nagrodę zdobyła agencja Weber Shandwick. Wyróżniona została też Monday PR.
0 1 0 0 0 3.10.2011Subway rozpoczyna współpracę z Q&AConsultingSieć restauracji Subway wybrała do obsługi PR na polskim rynku poznańską firmę Q&AConsulting. Agencja jest odpowiedzialna za opracowanie strategii komunikacji i realizację działań PR.
0 1 0 0 0 3.10.2011Winiary i Bauer wybiorą ulubioną zupę PolakówMarka Winiary wspólnie z grupą Bauer Media, realizuje akcję promocyjną obejmującą akcję konkursową oraz kampanię reklamową prowadzoną w tytułach wydawnictwa, portalu Interia.pl oraz przy wsparciu radia RMF FM i RMF Classic. To druga tego typu wspólna akcja.
0 1 0 0 0 3.10.2011Niedługo raport z serii Emotrack.plAnaliza 220 tys. opinii o markach RTV znajdzie się w raporcie przygotowywanym przez agencję interaktywną Think Kong i firmę Zetema. Bezpłatny raport będzie udostępniony jeszcze w październiku.
0 1 0 0 1 3.10.2011Która partia ma najlepszy serwis wyborczy? (zaproszenie do badania)Symetria i Marketing przy Kawie organizują badanie użyteczności serwisów wyborczych najpopularniejszych partii w Polsce. Już za kilka dni wybory. To ostatnie chwile, w których kandydaci mają szanse przekonać obywateli, by oddali na nich swój głos. Wielu Polaków poszukuje informacji związanych z wyborami w Internecie. Sprawdź, ile czasu zajmie Ci znalezienie podstawowych informacji dotyczących wyborów.
0 1 0 0 0 3.10.2011Kot Simona powraca w akcji charytatywnejAkcja promująca nowe książki i kalendarze z przygodami kota Simona zaplanowana jest na październik tego roku. Celem kampanii, oprócz promocji publikacji, jest zbiórka pieniędzy na schronisko.