Pomorskie – dobry kurs
  • 0
  • 1
27.04.2009

Pomorskie – dobry kurs

Dobiega końca kampania promocyjna województwa pomorskiego. Jeszcze przez kilka dni można zobaczyć spot reklamujący pomorskie, ale konkurs fotograficzny pod hasłem „A Ty – Co będziesz robić w Pomorskiem” dopiero się rozkręca. Potrwa do końca września.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 kwietnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.04.2009

Startuje kampania Echo Miasta

Dzisiaj w portalach branżowych dla przedstawicieli mediów, branży marketingowej oraz domów mediowych wystartowała kampania reklamowa gazety „ECHO MIASTA”. Intrygujące, nieco prowokujące i przewrotne hasła eksponują atuty wyróżniające ECHO MIASTA spośród innych tytułów prasowych. Kreacja layoutów oparta jest na czytelnej, zwięzłej i komunikatywnej formie graficznej przygotowanej przez agencję Bimers (do niedawna Bimer Mazurczak). W opracowaniu strategii uczestniczył również Rafał Wiśniewski, jako niezależny konsultant wspierający wydawcę tytułu, firmę Media4mat. Reklamy ukażą się także w wybranych tytułach prasy branżowej. Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann.