Pomarańczowy 4Move Runmageddon z wizerunkiem Jerzego Dudka
  • 1
  • 2
30.05.2018

Pomarańczowy 4Move Runmageddon z wizerunkiem Jerzego Dudka

Marka napoju izotonicznego 4Move jest oficjalnym sponsorem Runmageddonu. W efekcie współpracy w 2017 r. powstała limitowana edycja napoju o smaku pomarańczowym. Otrzymywali ją zawodnicy startujący w kolejnych edycjach cyklu ekstremalnych biegów. Teraz na etykietach produktu pojawił się Jerzy Dudek.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50306 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

30 maja 2018

  • 1
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
30.05.2018

Agnieszka Woźniak-Starak i Margaret w kampanii „Poznaj moc koloru” lakierów hybrydowych Semilac

25 maja w mediach ruszyła ogólnopolska kampania marki Semilac. Podobnie jak w zeszłym roku, marka będzie przekonywać klientki o tym, że „Najlepszy kolor to trwały kolor”. Działania komunikacyjne zbudowane wokół hasła „Poznaj moc koloru” będą widoczne w telewizji, prasie oraz Internecie. W spocie pojawią się: piosenkarka Margaret oraz dziennikarka i prezenterka Agnieszka Woźniak-Starak.