1 1 0 0 0 9.05.2018Zuzanna Kołodziejczyk i Rafał Maślak ambasadorami marki SchwarzkopfMarka Schwarzkopf rozpoczęła kampanię „Create your style”. Działania związane są z przypadającą w tym roku 120. rocznicą istnienia brandu. Polskimi ambasadorami działań zostali Zuzanna Kołodziejczyk i Rafał Maślak.
0 0 0 0 0 9.05.2018Hashlovers kończy działalność. Oświadczenie firmyDziałający od 2014 r. start-up Hashlovers kończy działalność. Narzędzie umożliwiało markom prowadzącym komunikację na Instagramie m.in. korzystanie z geolokalizacji, automatyzacji i alertów dotyczących konkretnych hashtagów. Aplikacja pozwalała również prowadzić streamy z postami dotyczącymi danej tematyki.
1 2 0 0 0 9.05.2018Ktoś przejął media marki ketchupu Kotlin?9 maja stronę internetową, facebookowy fan page i konto na Instagramie marki Kotlin przejęły zamaskowane postaci. Przedstawiają się jako Ketchup Squad.
1 2 0 0 0 9.05.2018Żywiec Zdrój promuje wody gazowane9 maja rozpoczęła się kampania reklamowa wód gazowanych Żywiec Zdrój Lekki Gaz oraz Mocny Gaz. Jej hasło to „Lekko, mocno. Żywiec Zdrój. Jak chcesz gazowany”.
1 4 0 0 0 9.05.2018Książkowy zestaw ratunkowy promuje festiwal ApostrofNa ulicach Warszawy pojawiły się książkowe zestawy ratunkowe. To skrzynki, z których można wyjąć lekturę i zabrać ją ze sobą. Prowadzą do nich informacje na przystankach komunikacji miejskiej. Jest to niestandardowa zapowiedź Apostrofu. Międzynarodowego Festiwalu Literatury, który startuje 14 maja.
0 0 0 0 0 9.05.2018Instagram po cichu wprowadza funkcję natywnych płatnościInstagram ukradkiem dodał do aplikacji funkcję płatności natywnych dla niektórych użytkowników w USA. Pozwala ona przypisać do profilu kartę debetową lub kredytową, skonfigurować zabezpieczenia, a następnie robić zakupy bez opuszczania aplikacji.
1 1 0 0 0 9.05.2018Henryk Kania trenuje z Krzychem GolonkąZakłady Mięsne Henryk Kania nawiązały współpracę reklamową z mistrzem trików piłkarskich Krzysztofem Golonką. Prowadzi on w mediach społecznościowych kanał Trenuj z Krzychem, który ma ponad milion subskrybentów.
0 2 0 0 0 8.05.2018Rekordowe wydatki na działania promocyjne polskich miast i regionów – raport już dostępnyZ danych Ministerstwa Finansów wynika, że w 2017 r. samorządy wydały na promocję niemal 719 mln zł. Było to o 53 mln zł więcej niż rok wcześniej. W tegorocznym raporcie „Wydatki i działania promocyjne polskich miast i regionów” autorzy analizują budżety promocyjne 91 samorządów. Branża wybrała również najlepiej promujący się samorząd.
2 0 0 0 0 8.05.2018„Dobrzy ludzie” Kasy Stefczyka na ćwierćwiecze firmy7 maja rozpoczęły się dwie kampanie Kasy Stefczyka. Hasło działań wizerunkowych brzmi „Dobrzy ludzie”, natomiast produktowych – „Pożyczka Zaratka”.
0 2 0 0 0 8.05.2018Srebrne wilki na zakupach. Duży przyrost e-kupujących w wieku 65+ pokazują dane ShoperaPlatforma Shoper odnotowała 76-procentowy wzrost liczby seniorów obecnych w e-sklepach. Przełożyło się to na większą liczbę i wartość transakcji.