1 0 0 0 0 5.07.2017Hodor z „Gry o tron” w spocie KFCSieć KFC przygotowała spot z udziałem Kristiana Nairna, znanego m.in. z roli Hodora w serialu „Gra o tron”. Marka promuje w ten sposób nową pozycję w menu – Ricebox.
1 0 0 0 0 5.07.2017Nju Mobile z kampanią „W tandemie po 19 zł na głowę”Marka Nju Mobile rozpoczęła kampanię „W tandemie po 19 zł na głowę”. Informuje w niej o ofercie dla dwóch osób, działającej zarówno w Polsce, jak i w Unii Europejskiej.
0 0 0 0 0 5.07.2017Managerowie z Platige Image zakładają studio postprodukcjiGrzegorz Kukuś to wieloletni szef działu animacji 3D Platige Image. Monika Paćkowska kierowała działem animacji, a Marcin Panasiuk był dyrektorem artystycznym. Cała trójka założyła własne studio produkcji filmowej i animacji – Deep Blue Production.
0 0 0 0 0 5.07.2017UOKiK przygląda się reklamom suplementów dietyUrząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wziął pod lupę reklamy suplementów diety Pneumolan i Pneumolan Plus (Walmark). Spółka zobowiązała się do usunięcia skutków kwestionowanych praktyk.
0 0 0 0 0 4.07.2017Trendy w usługach finansowych 2017. Technologia, marketing, konsumentJakie są najważniejsze trendy technologiczne, socjoekonomiczne i społeczne, które branża finansowa powinna uwzględnić w działaniach w najbliższym czasie? Na to pytanie próbują odpowiedzieć twórcy raportu „Trendy w usługach finansowych 2017. Technologia, marketing, konsument” – 4P Research Mix i Infuture Hatalska Foresight Institute.
0 0 0 0 0 4.07.2017Co drugi kandydat nie kupi w firmie, która źle go potraktowała. Badanie firmy eRecruiterFirma, która zostawia negatywne wrażenia z procesu rekrutacyjnego, ponosi straty nie tylko kadrowe, ale i biznesowe. 47% osób zniechęca się do zakupu produktów lub usług przedsiębiorstwa, które zawiodło podczas rekrutacji – wynika z 4. edycji badania „Candidate Experience” zrealizowanego przez eRecruitera i Koalicję na rzecz Przyjaznej Rekrutacji.
1 0 0 0 0 4.07.2017Mazur i Mecenas w reklamie Tyskiego jako poszukiwacze skarbówMazur i Mecenas – bohaterowie reklam marki Tyskie – wcielają się w role poszukiwaczy skarbów. Nowy film jest częścią kampanii promującej loterię.
6 4 0 0 0 4.07.2017Ruszyła kolejna odsłona kampanii Szlachetnej Paczki „Lubię ludzi”„Lubię ludzi” to kampania Szlachetnej Paczki. W ramach wakacyjnej odsłony przygotowano spoty internetowo-telewizyjne, w których występują znane osoby związane ze sportem.
0 1 0 0 0 4.07.2017STS sponsorem głównym Jagiellonii BiałystokJagiellonia Białystok i STS zawarły umowę. Na jej mocy bukmacher zostanie sponsorem głównym drużyny. Jego logo znajdzie się na strojach klubowych piłkarzy. Kontrakt obowiązuje przez 2 lata.
0 0 0 0 0 4.07.2017Kto kupuje produkty finansowe w Sieci? Badanie ARC Rynek i OpiniaPolacy chętnie nabywają usługi lub produkty finansowe w Internecie. Zobowiązania wolą jednak zaciągać w stacjonarnych oddziałach. 74% badanych loguje się za pomocą komputera na konto bankowe co najmniej raz w tygodniu – wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Profi Credit Polska.