Polski Konkurs Reklamy KTR 2012 rozstrzygnięty – wygrała kampania o autyzmie
  • 1
  • 1
25.04.2012

Polski Konkurs Reklamy KTR 2012 rozstrzygnięty – wygrała kampania o autyzmie

Grand Prix otrzymała kampania „Autyzm wprowadza w błąd” autorstwa agencji PZL. Tytuł agencji roku powędrował do Saatchi & Saatchi, a nagrody specjalne otrzymali Sunil Nair (Fotograf Roku), Papaya Films (Dom Produkcyjny Roku), Platige Image (Studio Postprodukcyjne Roku). Reklamodawcą Roku zostało Tesco.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 kwietnia 2012

24 kwietnia 2012