Inquiry: nadal jest drogo, ale już mniej dotkliwie- Marketing przy Kawie
Nadal jest drogo, ale już mniej dotkliwie – raport Inquiry
  • 0
  • 1
2.11.2023

Nadal jest drogo, ale już mniej dotkliwie – raport Inquiry

Od wielu miesięcy Polacy niezmiennie dostrzegają wzrost cen właściwie we wszystkich kategoriach produktowych. Powoli widać jednak, że dynamika wzrostu cen spada, a sami konsumenci odczuwają ją nieco mniej boleśnie. Polacy zmienili przyzwyczajenia i preferencje zakupowe, a co za tym idzie, w określonym stopniu zaadaptowali się do nowej sytuacji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56450 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

31 października 2023