Polacy a recesja – umiarkowany optymizm
  • 0
  • 3
21.04.2009

Polacy a recesja – umiarkowany optymizm

Polacy będą ciąć wydatki domowe w obliczu kryzysu, jeśli recesja dotknie ich osobiście. W pierwszej kolejności ograniczą kupno samochodu, podróży, sprzętu audio/video, wyposażenia domu. Nie wykluczają też oszczędności na prasie, rozrywce i kulturze – to najważniejsze wyniki badania przeprowadzonego wśród polskich Internautów przez  DriveR – dział badań ZenithOptimedia. Tematem badania była recesja gospodarcza i jej wpływ na konsumpcję mediów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52255 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

JarekPN

13 lat temu

Ciekawe, ale...

Bardzo ciekawe, ale chyba o niwielkiej wartości informacyjnej badania. Jest to opinia jedynie internautów (nie pamiętam dokładnie ile procent społeczeństwa korzysta często z internetu - kilka do kilkunastu?), do tego - jak się domyślam - próba niereprezentatywna. Jeśli w badaniu wzięli również udział studenci / młodzież niepracująca - to ich "odczucia" wobec recesji mogą się nie nadawać do zastosowania w praktyce. Natomiast jako walor poznawczy - myślę, że warte uwagi.

21 kwietnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
21.04.2009

Jak się zaprezentować podczas targów pracy (Forbes)

T. Weiss, How To Stand Out At A Job Fair, "Forbes", 15.04.2009
(+ In Pictures: How To Stand Out At A Job Fair)

Być może targi pracy nie są w Polsce szczególnie częstym wydarzeniem, niemniej (albo tym bardziej!) warto wiedzieć, jak najlepiej wykorzystać nadarzającą sie sposobność do znalezienia ciekawego zajęcia. Zresztą wiedzę tę można wykorzystać również przy "klasycznych" prezentacjach - co opowiedzieć, co podkreślić, a co może lepiej przemilczeć...

20 kwietnia 2009