0 1 0 0 0 22.04.2009„Stolica meblarstwa” – nowe czasopismo poznańskiej hurtowniSkivak Custom Publishing wydaje czasopismo dla hurtowni materiałów i akcesoriów meblowych MB Interior. „Stolica meblarstwa” co dwa miesiące trafi bezpłatnie do wielkopolskich fabryk mebli, zakładów stolarskich, salonów i biur projektantów.
0 1 0 0 0 22.04.2009Wstrząs na polskim rynku coffee-barówRynek kawiarni i coffee barów, mimo niezaprzeczalnej mody na konsumpcję kawy w tego typu lokalach, wykazuje oznaki polaryzacji.
0 1 0 0 0 22.04.2009Zakłady Azotowe „Puławy” społecznie dobrze widzianeZakłady Azotowe „Puławy” SA zostały laureatem pierwszej edycji konkursu „Firma Dobrze Widziana” organizowanego w ramach ogólnopolskiego projektu realizowanego przez Związek Pracodawców Business Centre Club wspólnie z Forum Związków Zawodowych i Stowarzyszeniem Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce. Nagrodę odebrał 21 kwietnia w Lublinie Prezes Zarządu – Paweł Jarczewski.
0 1 0 0 0 22.04.2009Ponad połowa firm z branży technologicznej nie docenia korzyści płynących z prowadzenia blogów korporacyjnychAż 63 procent firm z branży technologicznej nie korzysta z możliwości prowadzenia blogów korporacyjnych. Wskazują na to wyniki międzynarodowego badania przeprowadzonego przez Eurocom Worldwide, globalną sieć PR.
0 1 0 0 0 22.04.2009Kampania społeczna „Zawsze Świeże” wyróżnionaZainicjowana przez Zakłady Mięsne Pamso SA kampania społeczna „Zawsze Świeże” została doceniona przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i umieszczona w raporcie „Odpowiedzialny Biznes w Polsce 2008. Dobre praktyki”. Agencja PR Toolbox Creative Communications opracowała i wdrożyła strategiczne założenia kampanii.
0 1 0 0 0 22.04.2009Fuzja Concept Publishing Polska oraz P&PWe wtorek 21. kwietnia sfinalizowana została umowa o połączeniu spółek Concept Publishing Polska oraz P&P, której podpisanie zwieńczyło intensywne, trwające od ponad 6 miesięcy rozmowy, potwierdzone podpisanym na początku marca b.r. listem intencyjnym pomiędzy zarządami obu spółek.
0 1 0 0 0 22.04.2009RMF Maxxx na mobilnych nośnikach Jet LineTrwa akcja promocyjna radia RMF Maxxx. Kampania wykorzystuje mobilne nośniki Jet Line: JetBike’ i oraz MobiJety.
0 1 0 0 0 22.04.2009Barcamp #16W sobotę 25 kwietnia w budynku Słodowni odbędzie się kolejne nieformalne spotkanie branży internetowej Barcamp w Starym Browarze.
0 1 0 0 0 22.04.2009Druga edycja konkursu „100% z 1%”W drugiej edycji konkursu „100% z 1%”, zorganizowanego przez Newsweek Polska, liczy się nie tylko przesłanie, ale też pomysł i jego realizacja. Internauci mogą jeszcze głosować na najlepszą strategię promocyjną organizacji pożytku publicznego.
0 1 0 0 0 22.04.2009SPORTSonline – nowa sieć reklamowaSPORTSonline to nowa sieć reklamy internetowej, która specjalizuje się w projektach reklamowych wykorzystujących sport jako kanał komunikacji marketingowej. Sieć została uruchomiona przez dom mediowy Cormedia.