Pokaż swoje emocje – zachęca Kubuś (wideo)
  • 1
  • 1
8.02.2017

Pokaż swoje emocje – zachęca Kubuś (wideo)

Marka Kubuś wprowadziła nową kolekcję naklejek dostępnych pod etykietami wybranych produktów. Tym razem jest to edycja poświęcona emocjom i uczuciom. Towarzyszy temu kampania reklamowa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 lutego 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.02.2017 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Na marketingowym szlaku zawodowym

Trudno się nudzić, pracując w marketingu. Rynkowe trendy oraz potrzeby odbiorców zmieniają się przecież nieustannie. Sukces w tej dziedzinie wymaga od pracownika interdyscyplinarności. Warto więc zdobywać wiedzę według modelu litery T: zacząć od poznania specyfiki całego środowiska pracy (linia pozioma), aby następnie wybrać specjalizację (linia pionowa). Potrzeba tu pasji i wytrwałości, ale też solidnego zaplecza edukacyjnego w postaci kursów, szkoleń czy studiów podyplomowych.
(Informacja promocyjna)

7 lutego 2017