0 1 0 0 0 7.02.2017Na stacjach paliw zamiast nazwy Statoil pojawi się Circle KW kwietniu 2016 r. spółka Statoil Fuel & Retail Polska formalnie zmieniła nazwę na Circle K Polska. W maju ubiegłego roku proces zmiany wystartował w krajach skandynawskich, a w 2017 r. rozpoczyna się w Polsce. Do tego czasu marka funkcjonuje pod starą nazwą.
1 1 0 0 0 6.02.2017Carex z kampanią telewizyjną (wideo)6 lutego rozpoczęła się kampania telewizyjna marki Carex. Spot emitowany w ogólnopolskich stacjach promuje antybakteryjne mydła w płynie oraz nowość w portfolio marki – mydła w kostce.
0 1 0 0 0 6.02.2017Poczta Polska nawiąże współpracę ze start-upami„GammaRebels powered by Poczta Polska” to projekt, którego celem jest połączenie potencjału początkujących, kreatywnych przedsiębiorców z infrastrukturą, doświadczeniem oraz zasobami operatora pocztowego. Rozpoczął się nabór firm oferujących innowacyjne rozwiązania.
0 1 0 0 0 6.02.2017Wpływ hal widowiskowo-sportowych na wizerunek miastMiliard złotych kosztowała budowa aren widowiskowo-sportowych jedynie w trzech miastach Polski: Gdańsku/Sopocie, Krakowie i Łodzi. Wielofunkcyjne obiekty pozwalają na organizację wydarzeń o międzynarodowym charakterze i przyciągają turystów – kibiców lub fanów muzyki. Jak wpływają na wizerunek miast?
0 1 0 0 0 6.02.2017Sztuczna inteligencja szansą dla polskiej gospodarki – raport Accenture „Technology Vision 2017”Wdrożenie rozwiązań technologicznych wykorzystujących sztuczną inteligencję może mieć pozytywny wpływ na rozwój polskiej gospodarki. Technologia stopniowo będzie zmieniać sposób pracy w centrach usług, które zatrudniają w naszym kraju około 200 tys. osób. To wnioski zawarte w raporcie „Technology Vision 2017”, przygotowanym przez firmę Accenture.
0 1 0 0 0 6.02.2017UOKiK nałożył na Orange 30 mln zł kary za automatyczne przedłużanie umów o czas oznaczonyFirma Orange Polska bezprawnie przedłużała umowy o świadczenie usług stacjonarnych o wiele miesięcy bez wyraźnej zgody konsumentów – uznał prezes UOKiK. Nałożył na przedsiębiorcę karę blisko 30 mln zł. Dodatkowo zobowiązał spółkę do rekompensaty publicznej.
0 2 0 0 0 6.02.2017Polskie młode marki odzieżowe. Jak sobie radzą w Internecie?Polskie marki odzieżowe mogą pochwalić się coraz lepszą sprzedażą. Poza szyciem modnych, wysokiej jakości ciuchów szyją także dobre historie w Internecie, szczególnie w social media. Newspoint, Mustache.pl i NapoleonCat przeprowadziły badanie dotyczące aktywności online polskich brandów z kategorii mody.
0 5 0 0 0 6.02.2017Postanowienia noworoczne według IRCenter. Siłownia już nie tak atrakcyjnaW 2017 r. postanowienia noworoczne przestały być tak wyraziste, jak we wcześniejszym roku – pokazuje analiza IRCenter. Nadal zwykle dotyczą regularnych ćwiczeń. Fitness jest jeszcze bardziej masowy, ale siłownia przestaje być już tak atrakcyjna.
1 3 0 0 0 6.02.2017Play z kampanią skierowaną do Ukraińców (wideo)Operator Play rozpoczął kampanię reklamową promocyjnych połączeń z Polski na Ukrainę w ofercie na kartę. W reklamach wystąpił popularny za naszą wschodnią granicą zespół Okean Elzy.
0 1 0 0 0 6.02.2017Wyborowa powierza obsługę McCann & MRMMarka wódki Wyborowa (Pernod Ricard) powierzyła agencji McCann & MRM opracowanie strategii komunikacji 360 stopni na rynku polskim i w działaniach globalnych. Agencja została wyłoniona w drodze przetargu.