Podziel się Posiłkiem 2006/2007 – rusza czwarta edycja programu - Marketing przy Kawie
Podziel się Posiłkiem 2006/2007 – rusza czwarta edycja programu
  • 0
  • 1
25.08.2006

Podziel się Posiłkiem 2006/2007 – rusza czwarta edycja programu

27 sierpnia rusza czwarta edycja programu Podziel się Posiłkiem, który ma na celu rozwiązanie problemu niedożywienia dzieci w Polsce. Organizatorzy tegorocznej edycji, firma Danone i Fundacja Polsat oraz Partner Strategiczny – Banki Żywności, chcą zachęcić jak najwięcej osób i organizacji do wspólnego działania na rzecz walki z niedożywieniem dzieci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54936 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 sierpnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.08.2006

HealthWay – nowa droga rozwoju Peppermint Medical

Z końcem sierpnia br. agencja marketingu medycznego Peppermint Medical zmieni nazwę na HealthWay. To kolejny etap realizacji strategii rozwoju firmy, której celem jest całkowita koncentracja działalności na rynku farmacji i produktów zdrowotnych. Od lipca 2005 r. Peppermint Medical działał jako samodzielna firma, wcześniej przez rok stanowił dział medyczny agencji marketing services Peppermint, a obecnie następuje przekształcenie w HealthWay.

24 sierpnia 2006