0 1 24.08.2006ERA „TAK TAK ATAK”experiential marketing TweetKolejna trasa organizowana przez Agencję PROWOKATOR pod tytułem TAK TAK ATAK ruszyła pełną parą od połowy lipca.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 24.08.2006Jedź na plan zdjęciowy komedii romantycznej „Dlaczego nie”Ruszył wyjątkowy konkurs Wirtualnej Polski. Jego zwycięzcy otrzymają zaproszenie na plan zdjęciowy komedii romantycznej „Dlaczego nie”.
0 1 0 0 0 24.08.2006Złotko w GE Money BankGE Money Bank w ramach prowadzonego cyklu rodzinnych turniejów siatkówki plażowej rozpoczął współpracę z Dorotą Świeniewicz. Mistrzyni Europy poprowadzi treningi w Warszawie, Poznaniu i Gdańsku dla tych, którzy tak jak ona kochają siatkówkę plażową.
0 1 0 0 0 24.08.2006ECCO Walkathon w EmpikachNajwiększa impreza charytatywna ECCO Walkathon – Spacer Ludzi Dobrej Woli, co roku gości w sześciu krajach na trzech kontynentach. Każda edycja ma niepowtarzalną atmosferę wspólnej zabawy i jeden cel – poprzez aktywność fizyczną i zaangażowanie uczestników zebrać jak najwięcej pieniędzy, aby wspomóc fundacje, które niosą pomoc potrzebujących i troszczą się o nasze środowisko.
0 1 0 0 0 24.08.2006Trzeci numer „Pro-KREACJI” już w EMPiKACH i salonach prasowych RUCH„Szczęśliwie postanowiłem być sobą” – wyznaje Ryszard Horowitz w najnowszym numerze „Pro-KREACJI”, a profesor Jerzy Bralczyk opowiada, dlaczego przestał wierzyć w istnienie języka reklamy.