Podsumowanie tegorocznej edycji akcji "Drzewko za butelkę"
  • 0
  • 1
30.05.2008

Podsumowanie tegorocznej edycji akcji „Drzewko za butelkę”

Do niedawna mówienie o ekologicznej bądź społecznej odpowiedzialności biznesu wydawało się być bezpodstawne. Przedsiębiorca nie podchodził do dziedzin takich jak ekonomia, ekologia czy też etyka jak do dziedzin przystających do siebie. Na przestrzeni ostatnich lat sytuacja ta uległa zmianie. Przykładem takiej odpowiedzialności ekologicznej jest między innymi akcja „Drzewko za butelkę”, organizowana przez firmy skupione w Programie „Odpowiedzialność i Troska”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 maja 2008