0 1 0 0 0 6.06.2008Kabriolety dla BTLExpress, sieciowa wypożyczalnia samochodów, po wprowadzeniu do swojej oferty kamperów, ruszył z kolejną nowością – buduje klasę Fun Car, czyli kabrioletów.
0 1 0 0 0 6.06.2008Ciszewski PR dla AllegroCiszewski Public Relations podpisała umowę na obsługę dziewięciu wakacyjnych eventów Allegro Power dla największego portalu aukcyjnego w Polsce. Dział Nowych Technologii w agencji Ciszewski PR będzie odpowiedzialny za komunikację medialną cyklu eventów, które odbędą się w największych miastach na terenie całego kraju. Impreza pod nazwą Allegro Power, której ambasadorem będzie wielokrotny mistrz Polski w rajdach samochodowych Leszek Kuzaj, będzie promowała bezpieczeństwo na drodze.
0 1 0 0 0 6.06.2008Nowy kanał informacyjny Polsatu w monitoringu Press-Service Monitoring MediówKrajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała koncesje satelitarne dla trzech nowych stacji należących do Zygmunta Solorza-Żaka: informacyjnego Polsatu News oraz nadających w wysokiej rozdzielczości Polsatu HD i Polsatu Sport HD.
0 1 0 0 0 6.06.2008Agencja „i kropka” kreuje wizerunek YamatoAgencja „i kropka” zajmie się kreowaniem wizerunku warszawskiej restauracji Yamato. Główne atuty restauracji to doskonała kuchnia, efektowny i oryginalny wystrój wnętrza łączący w sobie japońską tradycję i nowoczesną elegancję.
0 1 0 0 0 6.06.2008Advertica i E.C.H.O. Communications z LCC International Money TransferW czerwcu 2008 agencja reklamowa Advertica wspierana przez E.C.H.O. Communications rozpoczęła współpracę z LCC International Sp. z o.o.
0 1 0 0 0 6.06.2008„Kibicujemy polskiej reprezentacji” – kampania promocyjna sieci SphinxOd 4 czerwca w restauracjach sieci Sphinx zagościł duch sportowy: kelnerzy zmienili się w „sphinxowych piłkarzy”, a wierni reprezentacji kibice będą mogli do woli napawać się sportową atmosferą oglądając mecze w restauracjach sieci. Kampania potrwa do 6 lipca.
0 1 0 0 0 6.06.2008Dlaczego nie zabieram telefonu na wakacje (Forbes)T. Ferriss, Why I Don't Carry A Cellphone On Vacation, "Forbes", 4.06.2008(+ In Pictures: How To Shorten Your Work Week)Bez zbędnych słów: nauczmy się odpoczywać!
0 1 0 0 0 6.06.2008Słodkie Upominki na urodziny Ani z Zielonego WzgórzaFirma Słodkie Upominki przygotowała Mint Credit Cards dla krakowskiego Wydawnictwa Literackiego. Zostaną one wykorzystane w działaniach promocyjnych skupionych wokół obchodów 100-lecia powieści „Ania z Zielonego Wzgórza”, Lucy Maud Montgomery.
0 1 0 0 0 6.06.2008Redshoes współpracuje z portalem Inwestycjealternatywne.plRedshoes Advertising Agency nawiązało współpracę z portalem Inwestycjealternatywne.pl. Do zadań Redshoes należeć będzie nawiązywanie współpracy redakcyjnej i reklamowej z instytucjami związanymi z branżą finansową, promocja zewnętrzna i koordynacja działań PR dla portalu oraz pozyskiwanie nowych partnerów handlowych oraz reklamodawców.
0 1 0 0 0 6.06.2008The Sun po polskuAngielski The Sun wykonał ukłon w stronę Polaków. Gazeta towarzyszy Brytyjczykom od 45 lat i po raz pierwszy w historii ukaże się w obcym języku.