Play wybiera Ostrygę
  • 0
  • 1
26.01.2011

Play wybiera Ostrygę

Ostryga – agencja strategicznego marketingu społecznościowego – wygrała przetarg na strategiczną obsługę marki Play w social media.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 stycznia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.01.2011

Duże zainteresowanie inwestorów ofertą prywatną Codemedia SA

Codemedia SA, spółka świadcząca usługi w zakresie kompleksowej komunikacji w Internecie oraz rozwiązań typu direct response, z sukcesem zakończyła ofertę prywatną akcji. Zgodnie z zamierzeniem, pozyskała ponad 1,1 mln zł. W związku z dużym zainteresowaniem inwestorów akcjami Codemedia SA w trakcie oferty prywatnej dokonano ponad 90% redukcji zapisów. Spółka planuje debiut na NewConnect w drugiej połowie lutego 2011 r. Autoryzowanym doradcą jest Capital One Advisers.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.01.2011

Znaleźć swój ideał

Choć w swojej szafie ma ich kilka, statystyczna Polka nie jest zadowolona ze swoich torebek – większość jest oceniana jako bliska ideału, ale każdej czegoś brakuje. Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego w listopadzie 2010 r., Polki wciąż szukają ideału. W projekcie UPS à la mode, firma UPS wraz z projektantką Anią Kuczyńską rozpoczynają wspólne poszukiwania torebki – funkcjonalnej, pojemnej, niezbyt małej, ale także nie za dużej.

25 stycznia 2011

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.01.2011

Kampania reklamowa Pepsi Twist (wideo)

Z badań przeprowadzonych na zlecenie PepsiCo wynika, że 13% Polaków chętnie dodaje cytryny do napojów typu cola*. Pepsi Twist jest jedynym w segmencie premium napojem o smaku cytrynowym, dostępnym na rynku polskim. Teraz Pepsi Twist pojawiła się w nowej szacie graficznej, której kolorystyka nawiązuje do jej cytrynowego smaku. Zmianie tej towarzyszy wsparcie reklamowe obejmujące zasięgiem telewizję, prasę, Internet oraz outdoor. Aktywne działania marketingowe są także prowadzone w punktach sprzedaży.