0 1 0 25.05.2011Globalna komunikacja oczami ekspertówWedług międzynarodowego badania Public Relations Global Network, 70% specjalistów od komunikacji zamierza w ciągu najbliższych pięciu lat wprowadzić do swoich organizacji marketing globalny.
0 2 0 25.05.2011Nowy wizerunek marki AquaformFirma Aquaform, jeden z największych producentów wyposażenia łazienek, zakończyła prace nad nową koncepcją identyfikacji wizualnej marki. W pierwszym etapie unowocześniono logotyp i materiały promocyjne firmy. Proces rebrandingu obejmie docelowo zmianę oznakowania i materiałów merchandisingowych w blisko 1000 punktach sprzedaży. Firma planuje też wiele działań komunikacyjnych o charakterze lifestyle'owym i społecznościowym.
2 1 0 25.05.2011Nowy spot promujący Vibovit do sypania na język (wideo)Pstryczki Języczki to Vibovit strzelający na języku. Nazwa nawiązuje do nieformalnego zwyczaju konsumpcji proszku bez rozpuszczania w wodzie. Spot tej nowości z portfolio Tevy Pharmaceuticals zrealizowała agencja Hand Made.
0 1 0 25.05.2011W salonach BMW muzyka od Mood MediaMood Media Corporation, dostawca rozwiązań marketingowych w miejscu sprzedaży, rozpoczęła współpracę z salonami BMW Bawaria Motors. Umowę podpisano na trzy lata. Eksperci z Mood Media dostarczą muzykę do flagowych lokalizacji BMW w Polsce. Jest to kolejna firma z branży motoryzacyjnej, która skorzysta z tego typu rozwiązań.
0 1 0 25.05.2011United PR dla Nokia Siemens NetworksAgencja United PR rozpoczęła współpracę z polskim oddziałem firmy Nokia Siemens Networks. W ramach zobowiązań kontraktowych agencja będzie odpowiedzialna m.in. za działania z zakresu komunikacji zewnętrznej firmy, a w szczególności za relacje z mediami.
0 1 0 25.05.2011SMB bada rynek usług call centerDziałająca przy SMB Grupa Call Center rozpoczyna kolejną edycję badań polskiego rynku usług call center. W najbliższych dniach do firm call center zostaną rozesłane informacje o badaniu wraz z formularzem. Badanie potrwa do 30 czerwca. Wszystkie zgłoszone firmy otrzymają raport z badania.
0 1 2 25.05.2011IAB udostępnia najnowszy raport strategicznyIAB Polska opublikowało „Raport strategiczny IAB Polska Internet 2010 Polska – Europa – Świat”. To ósme już roczne podsumowanie działalności prowadzonej na rynku internetowym i interaktywnym w naszym kraju.
1 4 0 25.05.2011Hossa Finance z nową strategią i wizerunkiem (wideo)Firma doradztwa finansowego Hossa Finance rozpoczyna realizację nowej strategii biznesowej, która została oparta na idei strategicznej „Forever green”. Za główne cele uznano zwiększenie rozpoznawalności marki, szczególnie w województwach zachodniopomorskim i lubuskim oraz standaryzację w obszarach operacyjnych, które pozwolą na rozwój sieci sprzedaży. Nowa strategia Hossa Finance powstała we współpracy z firmą doradczą Rubikom Strategy Consultants.
0 1 0 25.05.2011Grupa Next Infor zamiast Grupa Infor w Megapanelu PBI/GemiusGrupa Infor PL zmienia nazwę w klasyfikacji PBI/Gemius. W ten sposób chce zaakcentować swoje kompetencje i dobre wyniki także w innych kategoriach niż tylko biznes, finanse i prawo. Nowa nazwa została uwzględniona w marcowym Megapanelu.
0 1 0 25.05.2011Badanie Megapanel PBI/Gemius rozszerzone o pomiar Internetu mobilnego„Odsłony mobilne” oraz „Odsłony zagraniczne” to dwa nowe wskaźniki, które pojawią się w wynikach Megapanel PBI/Gemius za marzec 2011. Ponadto do prezentowanych w badaniu odsłon użytkowników dołączone zostaną, nieuwzględniane wcześniej, odsłony non-cookie. Powyższe zmiany są kolejnym krokiem na drodze do uzyskania lepszego obrazu internetu mobilnego w Polsce.