0 1 0 0 0 14.02.2011Ego PR z CosmopolitanEgo PR rozpoczęło współpracę z Prywatną Szkołą Języków Obcych Cosmopolitan z Opola. Agencja zajmie się m.in. stworzeniem strategii komunikacji marki, działaniami z zakresu media relations oraz kreowaniem wizerunku firmy w sieci.
0 1 0 0 0 14.02.2011Wystartowała kampania reklamowa Delecty„Taki kisiel, to jest Fisiel!” – pod tym hasłem do końca marca potrwa kampania reklamowa kisieli bez gotowania dla dzieci Fisielowy kubek, marki Delecta. Kompleksowe działania zaplanowano w telewizji, prasie i Internecie. Celem kampanii jest dotarcie do dwóch grup odbiorców: dzieci (bezpośrednich użytkowników produktu) oraz ich mam.
0 1 0 0 0 14.02.2011Byli prezydenci namawiają do głosowania na MazuryAleksander Kwaśniewski, najdłużej urzędujący prezydent Polski po 1989 r., poparł kandydaturę Mazurskich Jezior w światowym konkursie Fundacji „New7Wonders” na 7 Nowych Cudów Natury.
0 1 0 0 0 14.02.2011Magazyn „W Podróży” w nowej odsłonieW kwietniu powróci na rynek odświeżony magazyn „W Podróży” – lifestyle’owy miesięcznik custom publishing, który dla klientów spółki PKP Intercity wydaje KOW Media&Marketing. Twarzą magazynu została Elżbieta Dzikowska, wybitna polska podróżniczka, autorka popularnych filmów i przewodników.
0 1 0 0 0 14.02.2011MEC nawiązał współpracę z firmą CalzedoniaPocząwszy od lutego 2011 r. dom mediowy MEC rozpoczął pracę dla marki Calzedonia, która po raz pierwszy w Polsce zaistnieje w telewizji, promując nową kolekcję produktów.
0 1 0 0 0 14.02.2011Styczniowy ranking cytowańW styczniu liderem rankingu cytowań dzienników ogólnopolskich została Rzeczpospolita (259). Najczęściej cytowano wyniki opublikowanego w tym dzienniku Ogólnopolskiego Rankingu Szkół Ponadgimnazjalnych. Na drugim miejscu znalazła się Gazeta Wyborcza (245), na trzecim zaś Dziennik Gazeta Prawna (51).
0 1 0 0 0 14.02.2011ACR robi pieniądze z Money MakersRusza pierwsza kampania firmy Money Makers, zajmującej się zarządzaniem aktywami klientów indywidualnych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada interaktywny dom mediowy ACR, który zdobył nowego klienta w wyniku wygranego przetargu.
0 1 0 0 1 14.02.2011Multikino dołącza do grona partnerów w Programie PaybackOd początku marca w 21 multipleksach w 15 miastach Polski klienci Multikina będą mogli zbierać punkty w programie Payback. Multikino podpisało umowę z firmą Loyalty Partner Polska odpowiedzialną za obsługę tego największego programu Bonusowego w Polsce.
0 1 0 0 1 14.02.2011„Tacy jak Ty”, czyli każdy jest gwiazdąZnani ludzie z telewizji są „Tacy jak Ty” – pod takim hasłem wystartowała nowa akcja przygotowana przez Dział Autopromocji TVN. Wystarczy wstawić swoje zdjęcie do spotu reklamowego, by zobaczyć się w towarzystwie gwiazd znanych z telewizji.
0 1 0 0 0 11.02.2011Kongres „Poland & CEE Customer Loyalty Summit” w kwietniuPodczas tegorocznego kongresu organizowanego przez Blue Business Media tematem głównym będzie customer insight oraz wykorzystanie danych o kliencie w strategii budowania lojalności. Kongres odbędzie się w Krakowie, w dniach 14–15 kwietnia.