Płatności online w oczach polskich internautów – badanie IRCenter
  • 0
  • 1
30.11.2015

Płatności online w oczach polskich internautów – badanie IRCenter

Polscy internauci narzekają na ograniczoną liczbę sposobów płatności online. Nie jest im obojętne, z którego z nich korzystają, a na to, którym ufają, wpływa kilka czynników. Agencja badawcza IRCenter przeprowadziła badanie postrzegania płatności internetowych. Celem projektu było zidentyfikowanie, co internauci rozumieją przez płatności online i komu powierzają swoje pieniądze.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 listopada 2015

27 listopada 2015