2 1 0 0 0 4.11.2015Agnieszka Radwańska w kolejnej kampanii urządzeń firmy Amica (wideo)W listopadzie Amica rozpoczęła kampanię promocyjną urządzeń z segmentu małe AGD. W reklamach wystąpiła Agnieszka Radwańska.
3 1 0 0 0 4.11.2015Union Investment TFI radzi: „Nie daj się strzyc fiskusowi” (wideo)Ruszyła kampania reklamowa Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych Union Investment. Jej motywem przewodnim jest do połowy ostrzyżona owca, która skarży się, że „Podatki są beeeee!”.
0 1 0 0 0 4.11.2015Raport IAB Polska „Customer Journey Online” – rola Internetu w ścieżce zakupowej w 11 branżachJaką rolę odgrywa Internet w procesie zakupowym w poszczególnych branżach? Jakie są najefektywniejsze narzędzia marketingu online i jak należy z nich korzystać? Odpowiedzi na te i inne pytania zawiera raport „Customer Journey Online. Perspektywy branżowe”, przygotowany przez IAB Polska.
0 1 0 0 0 4.11.2015Google przenosi DoubleClick na nośniki OOHGoogle rozpoczął testy związane z udostępnieniem technologii DoubleClick poza komputerami i urządzeniami mobilnymi. Chce ją rozszerzyć na nośniki OOH.
0 1 0 0 0 4.11.2015Wzrost o 4%, wartość 13,2 mld zł – to tegoroczne dane dla polskiego rynku wyposażenia wnętrz według PMRRynek wyposażenia wnętrz jest zróżnicowany i z szerokim asortymentem produktów. Jest jednak także mocno skorelowany z wydarzeniami w gospodarce i na rynku kredytowym. Obecnie wzrasta liczba konsumentów, którzy częściej wymieniają meble czy dokupują akcesoria. Wciąż jednak w Polsce regułą jest wymiana mebli czy kupno droższego wyposażenia dopiero gdy dotychczasowy sprzęt się zużyje – wynika z analizy PMR.
0 1 0 0 0 4.11.2015Empik wybrał SMG do obsługi mediowejSpółka Empik wybrała SMG do obsługi w zakresie planowania i zakupu mediów. Pierwsza kampania, którą dla sklepów marki zrealizuje agencja, rozpocznie się w listopadzie.
0 4 0 0 0 4.11.2015Play uruchamia platformę lojalnościowo-gamifikacyjnąRuszyła platforma lojalnościowo-gamifikacyjna Player Play. Osoby mające numer w sieci Play będą mogły grać w specjalnie zaprojektowane gry, a zdobyte punkty wymieniać na dodatkowe usługi.
0 2 0 0 0 4.11.2015Lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu – tej zasady trzymają się uczestnicy akcji promocyjnychPonad połowa konsumentów (58%) to łowcy promocji – wynika z „Monitora promocji” ARC Rynek i Opinia. Respondenci przyznają też, że w ramach akcji promocyjnych bardziej niż w ubiegłych latach przedkładają nagrody gwarantowane, nawet małe, nad duże, które trzeba dopiero wylosować czy wygrać w konkursie rozstrzyganym przez komisję.
0 3 0 0 0 4.11.2015#Polska2205 – Ubisoft na łamach ASZdziennika promuje gręW Internecie, zwłaszcza na Twitterze, popularność zyskuje hashtag #Polska2205. Oznaczane są nim humorystyczne wpisy dotyczące tego, jak będzie wyglądać nasz kraj w XXIII w. Akcja promuje grę „Anno 2205”, a zapoczątkował ją ASZdziennik.
0 1 0 0 2 4.11.2015„Zero to One – notatki o start-upach, czyli jak budować przyszłość”. Książka współzałożyciela PayPala„Zero to One” to książka, która prezentuje doświadczenia współautora, Petera Thiela, związane z budowaniem firm opartych na zupełnie nowych pomysłach. Kto chce dowiedzieć się, jak tworzyć coś z niczego, czyli „przechodzić od zera do jednego”, zamiast powielać w nieskończoność istniejące rozwiązania – powinien ją przeczytać.