pkt.pl – nowa kampania reklamowa Polskich Książek Telefonicznych - Marketing przy Kawie
pkt.pl – nowa kampania reklamowa Polskich Książek Telefonicznych
  • 0
  • 1
5.01.2006

pkt.pl – nowa kampania reklamowa Polskich Książek Telefonicznych

Z początkiem stycznia rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Polskich Książek Telefonicznych. Skierowana jest do osób aktywnych zawodowo, pracowników firm odpowiedzialnych za poszukiwanie odbiorców i dostawców, użytkowników biznesowych, poszukujących kontaktów i informacji, które są im niezbędne w celach zawodowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55494 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 stycznia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.01.2006

Kampania PR dla Szkółkarzy finansowana przez UE

Związek Szkółkarzy Polskich – organizacja zrzeszająca producentów drzew, krzewów i bylin działających w Polsce – zaplanowała we współpracy z holenderską organizacją Plant Publicity Holland prowadzenie od 2006 r. ogólnopolskiego programu promującego rośliny ogrodowe. Kampania ma być finansowana ze środków Związku, organizacji Plant Publicity Holland oraz z funduszy UE. Unijne środki mają być pozyskane w ramach mechanizmu wsparcia działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych administrowanego przez Agencję Rynku Rolnego.