W nowe z ARRS Effectica - Marketing przy Kawie
W nowe z ARRS Effectica
  • 0
  • 1
5.01.2006

W nowe z ARRS Effectica

Odświeżonym layoutem rozpoczyna się noworoczna akcja wyprzedażowa najbardziej popularnego wśród mieszkańców Wrocławia centrum handlowego – Galerii Dominikańskiej. Jest to również inauguracja szóstego roku współpracy Galerii Dominikańskiej należącej do ECE Projektmanagement Polska z jedną z największych wrocławskich agencji reklamowych ARRS Effectica.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 stycznia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.01.2006

Kampania PR dla Szkółkarzy finansowana przez UE

Związek Szkółkarzy Polskich – organizacja zrzeszająca producentów drzew, krzewów i bylin działających w Polsce – zaplanowała we współpracy z holenderską organizacją Plant Publicity Holland prowadzenie od 2006 r. ogólnopolskiego programu promującego rośliny ogrodowe. Kampania ma być finansowana ze środków Związku, organizacji Plant Publicity Holland oraz z funduszy UE. Unijne środki mają być pozyskane w ramach mechanizmu wsparcia działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych administrowanego przez Agencję Rynku Rolnego.