1 0 3.04.2019„Piękna nasza poczta cała” – Poczta Polska promuje ofertę towarów handlowychkampanie reklamowe Tweet29 marca ruszyła kampania reklamowa Poczty Polskiej. Dotyczy towarów handlowych.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53443 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 3 0 0
0 1 0 0 3 3.04.2019Sieć PoloMarket nawiązała współpracę z Good One PRSieć supermarketów PoloMarket wybrała w przetargu Good One PR. Do zadań agencji należy obsługa komunikacyjna w zakresie PR produktowego, działania z obszaru influencer marketingu, obsługa biura prasowego oraz wsparcie i doradztwo w komunikacji korporacyjnej.
1 0 0 0 3 3.04.2019Provident Polska z kampanią reklamową „Mam plan”3 kwietnia Provident Polska rozpoczął kampanię reklamową „Mam plan”. Nawiązuje w niej do przeboju Rocha Poliszczuka z 2000 r. Marka promuje w ten sposób pożyczkę.
1 0 0 0 3 3.04.2019Decathlon z nowym pozycjonowaniemDecathlon rozpoczął kampanię, w której zaprezentował nowe pozycjonowanie marki i komunikację. Działania wystartowały z początkiem kwietnia.
0 0 0 0 3 3.04.2019Lidl uruchomi e-sklep5 kwietnia Lidl uruchomi sklep internetowy. Będzie można w nim kupić produkty niespożywcze – podaje „Rzeczpospolita”.