1 1 0 0 0 29.10.20188. Imagination Day już wkrótce19 listopada w Warszawie rozpocznie się 8. Imagination Day. Wydarzenie poświęcone jest kreatywności. Pojawią się na nim zdobywcy nagród Cannes Lions.
0 0 0 0 0 29.10.2018Zakaz handlu w niedziele a wyniki centrów i sieci handlowych. Analiza Retail InstituteRetail Institute opublikował wyniki odwiedzalności i obrotów centrów handlowych w okresie od 1 stycznia do 14 października 2018 r. W zestawieniu uwzględniono zmiany, które nastąpiły po wprowadzeniu nowych regulacji prawnych zakazujących handlu w niedziele (5 marca). Okazuje się, że odwiedzalność w ponad 120 obiektach biorących udział w projekcie spadła o 3,07% w porównaniu do analogicznego okresu 2017 r.
1 0 0 0 0 26.10.2018Dolph Lundgren musztruje koparki Volvo CEMarka Volvo przygotowała reklamę, do której zaangażowała Dolpha Lundgrena. Gwiazda filmów akcji z lat 80. wcieliła się w sierżanta, który trenuje grupę koparek.
1 5 0 0 0 26.10.2018Roztańczona załoga Emirates promuje „lepsze latanie”Linie lotnicze Emirates w kampanii będą zachęcać pasażerów z całego świata, aby „latali lepiej”. 1 listopada marka rozpocznie kampanię „Fly Better”.
0 3 0 0 0 26.10.2018Ikea wyposażyła strefy relaksu na Targach Książki w KrakowieOd 25 do 28 października w Centrum Targowo-Kongresowym Expo Kraków odbywają się 22. Międzynarodowe Targi Książki. W tym roku gościem honorowym święta literatury jest Szwecja. W związku z tym Ikea wyposażyła strefę relaksu oraz przestrzeń dla dzieci zaprojektowaną przez Instytut Szwedzki. Po zakończeniu imprezy kącik dziecięcy zostanie podarowany jednej z krakowskich bibliotek.
1 1 0 0 0 26.10.2018Autorka bloga „Krystyno, nie denerwuj matki” z rodziną w kampanii marki BambinoRuszyła kampania „Delikatne kosmetyki dla całej rodziny”. Wprowadza na rynek nową linię produktów myjących Bambino Rodzina. W działania zaangażowano Michalinę Grzesiak, autorkę bloga „Krystyno, nie denerwuj matki”, wraz z mężem i dziećmi.
0 1 0 0 0 26.10.2018Snapchat sprzedaje więcej reklam, ale traci użytkowników25 października Snapchat opublikował wyniki za III kwartał 2018 r. Pokazują one kolejne zmniejszenie dziennej liczby użytkowników. Jednocześnie firma notuje przychody na poziomie 298 mln dol., co stanowi 43-procentowy wzrost rok do roku.
0 1 0 0 0 26.10.2018Kellogg’s wspiera młodzież LGBTQ specjalną edycją płatkówMarka płatków śniadaniowych Kellogg’s przygotowała specjalną edycję produktów z okazji amerykańskiego Spirit Day. Chce w ten sposób wspierać młode osoby LGBTQ. Akcja prowadzona jest we współpracy z Gay & Lesbian Alliance Against Defamation.
1 0 0 0 0 26.10.2018„Work-life balance? Pomorskie!” – kampania promująca regionW nowej kampanii wizerunkowo-rekrutacyjnej firmy działające w województwie pomorskim i Agencja Rozwoju Pomorza zachęcają specjalistów z innych regionów do przeprowadzki. Crossmediowe działania pokazują walory tego obszaru. Zwłaszcza możliwość zachowania równowagi pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym.
0 0 0 0 0 26.10.2018Selgros Cash & Carry wybrał dom mediowyTransgourmet Polska nawiązał współpracę z Carat Polska. W jej ramach dom mediowy kupuje media do kampanii marki Selgros Cash & Carry.