0 1 1 11.02.2020Czy branded content sprzedaje? Mindshare publikuje wyniki badaniaBranded content ma potencjał wpływania nie tylko na świadomość konsumentów, ale też na ich decyzje zakupowe. Przy tym niekoniecznie trzeba być obecnym w telewizji i kanałach internetowych. W pewnych sytuacjach mniej oczywiste, ale bardziej wyrafinowane działania mogą okazać się skuteczniejsze – wynika z badania przeprowadzonego przez Mindshare.
2 3 0 11.02.2020Jan Frycz dołącza do Janusza Chabiora. Razem w kampanii OLX dekonspirują internetowych oszustów„W Internecie nie bądź głupi” – przestrzegają Janusz Chabior i Jan Frycz w nowej kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX. Po walce z hejtem w polskiej Sieci marka bierze na celownik oszustów.
0 1 0 11.02.2020Barometr Providenta: ponad połowa Polaków zamierza obchodzić walentynkiPolacy chętnie celebrują 14 lutego. Ponad 60 proc. z nas zamierza w tym roku obchodzić walentynki. Świętować będziemy przede wszystkim z partnerami, ale także z przyjaciółmi i rodziną.
0 1 0 10.02.2020Kampania „Carlsberg Export – prawdopodobnie najskromniejsze piwo na świecie”6 lutego rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Carlsberg Export. Marka wraca w niej do swojego wieloletniego hasła. Tym razem wskazuje, że promowany wariant to „prawdopodobnie najskromniejsze piwo na świecie”.
0 1 5 10.02.2020Operatorzy nie oddają konsumentom niewykorzystanych środków. 20 mln zł kary dla PolkomtelaUOKiK sprawdza, czy operatorzy komórkowi oddają konsumentom niewykorzystane pieniądze, gdy minie ważność konta na kartę. W takich krajach, jak Niemcy, Austria, Węgry, Chorwacja czy Hiszpania zwrot niewykorzystanych środków jest powszechną praktyką. Urząd wydał pierwszą decyzję w tej sprawie. Nałożył 20 mln zł kary na Polkomtel.
1 1 0 10.02.2020Akademia Filmowa zablokowała emisję reklamy zestawów poporodowychAkademia Filmowa odmówiła emisji podczas oscarowej gali reklamy marki Frida Mom. Spot w naturalistyczny sposób przedstawiał fizjologiczne dolegliwości kobiety po porodzie.
1 7 0 10.02.2020Pharrell Williams, Ninja, Pogba i inne gwiazdy w kampanii butów Superstar marki AdidasAdidas rozpoczął kampanię „Change Is a Team Sport”. Ma być ona hołdem dla butów Superstar i dla osób, które mają odwagę przekraczać granice i zmieniać historię. W reklamie wystąpiły gwiazdy, m.in. Pharrell Williams, Ninja i Paul Pogba.
0 1 0 10.02.2020Czy e-sklepy chronią odbiorców? „Raport bezpieczeństwa e-mail 2020”Firma EmailLabs przygotowała „Raport bezpieczeństwa e-mail 2020”. Publikacja objęła ponad 7 tys. najpopularniejszych stron WWW w Polsce w kategoriach: e-commerce, fintech, systemy rezerwacyjne oraz firmy kurierskie. To od nich przeciętny Kowalski otrzymuje najwięcej e-maili – transakcyjnych, potwierdzeń zamówień, marketingowych, jak i newsletterów oraz wiadomości dotyczących promocji.
1 1 0 10.02.2020Szymon Majewski promuje Plusa jako najczęściej wybieraną sieć w Polsce7 lutego wystartowała kampania reklamowa oferty abonamentowej Plusa. Operator promuje się jako najczęściej wybierana sieć w kraju. W spocie ponownie zobaczyć można Szymona Majewskiego.
0 1 0 10.02.2020UOKiK nałożył karę na firmę Brother za ustalanie cen sprzedaży drukarek w InternecieSpółka Brother narzucała sklepom internetowym minimalne ceny sprzedaży drukarek. W konsekwencji konsumenci pozbawieni byli możliwości tańszego zakupu tych produktów. UOKiK wszczął postępowanie w tej sprawie. Przedsiębiorca aktywnie współpracował z urzędem i dobrowolnie poddał się karze w wysokości ponad 1,4 mln zł.