„Pij z Umiarem” – muzyczna kampania KP - Marketing przy Kawie
„Pij z Umiarem” – Pih i Andrzej Grabowski w muzycznej kampanii KP
  • 1
  • 1
5.07.2023

„Pij z Umiarem” – Pih i Andrzej Grabowski w muzycznej kampanii KP

Na początku lipca wystartowała kampania „Pij z Umiarem – to się rymuje”. Kompania Piwowarska zachęca nią do odpowiedzialnego spożywania alkoholu. Sercem akcji jest utwór muzyczny „Pij feat. Umiar – to się rymuje”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 lipca 2023